door Semrick » 12 aug 2007, 13:19
Toen ik in september vorig jaar mijn 1e W123 kocht, een Agavengrune 240D uit 1982 bleek dat er toch nog wel wat werk aan zat. Helaas ben ik niet de enige met deze ervaring na de aanschaf van een W123:whistle:
Op zoek naar onderdelen kwam ik via internet contact met een heel ardige man uit het plaatsje Tielt in Belgie.
Dit was niet ons clublid "Dietro" trouwens.
Na enig heen en weer mailen werd duidelijk dat deze man ook liefhebber was en dat hij enkele W123's bezit en er nog meer heeft bezeten.
Hij vertelde nog een witte 240D uit 1981 te hebben die al een paar jaar gestald stond en waar hij eigenlijk geen tijd en plaats meer voor had.
Hij bood me deze auto voor een alleszins redelijk bedrag te koop aan.
Op zich had ik geen haast en Elie, zoals deze man heet, ook niet. Ik moest tenslotte eerst mijn auto klaarmaken.
Via de mail en af en toe telefoon hebben we contact gehouden en gisteren was het dan zo ver om de auto te gaan bekijken.
Tielt ligt niet heel ver van Oostende, waar clublid Hans230CE woont. Met hem heb ik ook regelmatig contact zodat we afgesproken hadden om samen te gaan kijken.
Omstreeks 05:45 vertrok ik van huis en niet meer gehinderd door vastlopende achterremmen reed ik met de Agavegrune om 08:30 uur langs het strand van Oostende.
<br><br>Bericht gewijzigd door: Semrick, op: 2007/08/12 13:20
Groeten,
Rickert