[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Scheueren in dashbord : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 13:12

Scheueren in dashbord

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Scheueren in dashbord

Berichtdoor Hans230CE » 08 dec 2007, 17:24

Je bent je karretje aan het klaarmaken voor de winter, hem een goede verzorging aan het geven en wéat ontdekte ik begin oktober, een scheurtje in boordplank - want zo heet zo'n ding deftig.

De foto is een beetje bijgewerkt want floe en ik had hem eigenlijk moeten nemen voor ik het middel gebruikte voor de 1e maal, nu dat was te laat!! Je kent dat gevoel wel, oeps foto vergeten!!!

Mijn ervaring is nu dat je kleine scheurtjes kan laten verminderen met zadelvet, sinds die memorabele dag doe ik 2x per maand mijn hele dash invrijven met zadelvet.
Is uiteraard ook heel goed voor lederen interieurs en bevalt me beter dan al dat andere spul dat ze verkopen in de handel. Lekker dik invrijven en de dag erachter goed opvrijven en je stoeltjes blijven lekker zacht.

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Scheueren in dashbord

Berichtdoor Hans230CE » 08 dec 2007, 17:25

vandaag, 2 mnd na de eerste behandeling

Ik zal in het vervolg geel gebruiken om iets in de foto te schrijven, maar je ziet dat het resultaater toch al is<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2007/12/08 16:26

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur