[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Nog vier weken tot de onderdelendag! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 17:29

Nog vier weken tot de onderdelendag!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Nog vier weken tot de onderdelendag!

Berichtdoor henklith » 13 aug 2007, 15:17

Hallo leden, je hebt nog vier weken om de overtollige onderdelen te verzamelen, en mee te nemen naar de onderdelendag in Utrecht.
Onderstaand nog even de algemene info over dit interessante gebeuren!!

3e ONDERDELENDAG UTRECHT/NIEUWEGEIN.

Voor de derde keer, wederom een onderdelen dag, in het midden van het land.

Ditmaal wordt de onderdelendag gehouden op Zondag 9 september 2007
Mede door het succes van vorige jaren dus in de herhaling, hopelijk kunnen er nu nog meer mensen de dag bijwonen.
Er is zoveel mogelijk rekening gehouden met schoolvakanties en beurzen.

De locatie is net als vorig jaar bij de Mc Donalds in Nieuwegein, tegen de gemeente grens met Utrecht.
De aanvangstijd is ook dit keer gesteld op 10.30 uur.
Einde rond 15.30 uur, maar vorige jaren werd het wel een half uurtje later.
Neem dus je spullen mee, of als je wat zoekt, maak wat ruimte in de kofferbak, wie weet vind je het daar.

Ik nodig ook mijn groepje Heckflosse bezitters uit en ook de bekenden uit de W123 wereld, dus er valt wellicht meer te zien dan alleen maar /8ten, moet kunnen denk.
De opzet van deze dag is dat er onderdelen verhandeld of geruild worden van de ene naar de andere particulier, dus de beroepshandelaren hou ik zo veel mogelijk op afstand.

Tenslotte nog even de route beschrijving, voor zover je nog geen “tommie” hebt.
Van de A12 afkomend afslag 18 nemen en onder aan de rotonde richting Nieuwegein industrieterrein rijden.
Je rijdt nu op de N408, de Laagravense weg, 500m verder rechts ligt de Mac!
De Mac ligt aan het begin van het industrie terrein Ravenswade, maar van de weg af is de Mac ook goed zichtbaar.

Net zoals voorgaande jaren hebben we goed weer besteld.
Maar een goed humeur is zeker net zo belangrijk, het mag best gezellig worden.

Je kan gerust je kinderen mee nemen, bij de Mac zijn ze wel wat gewend.
Vergeet ze ook niet weer mee terug te nemen, anders gaan ze ook voor de hoogste bieder weg.

Groet, Henk Lith.
henklith

Antwoord:Nog vier weken tot de onderdelendag!

Berichtdoor alex240diesel » 13 aug 2007, 18:46

Ga je staan bij de Mac voor, dus bij het kruispunt, of daar waar je moet parkeren voor de Hornbach? Achter de Mac. Ik weet niet waar je meer ruimte hebt en waar je vrij kan komen, maar ja. Ik zal er zeker zijn.
alex240diesel

Berichtdoor Wiebren240D » 13 aug 2007, 18:47

Hallo Henk

komt goed hoor wij ik en mijn zoon zijn zeker van de partij.

hij word ouder en gaat dit jaar naar het voortgezet onderwijs en de af geloopen week zij hij tegen mij pa we moet de zolder ook nog op ruimen en het karretje zal dit jaar ook wel mee moeten vind hij.

van mij hoeft het niet hoor al die drukte zolder leeg maar het zal er wel van komen denk ik

groeten van Sander en Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor henklith » 13 aug 2007, 21:17

Leuk Wiebren! Alex, wij houden de dag gewoon op het parkeer terrein van de Mac, het kan niet missen je komt gewoon op de drukte af :laugh:
Groet, Henk Lith.
henklith

Re:Antwoord:Nog vier weken tot de onderdelendag!

Berichtdoor Boy » 02 sep 2007, 23:18

Wij zijn benieuwd of het dit jaar weer drukker is als vorigjaar.
Zijn alle plaatsen al vergeven Henk ?

Als het zonnetje net zo aanwezig is als voorgaande jaren neem ik een parasol mee
Boy

Re:Nog vier weken tot de onderdelendag!

Berichtdoor henklith » 03 sep 2007, 00:07

Het is goed dat jullie gereserveerd hebben Willem en Boy,
Jullie hebben plaats 91, de eerste 100 plekken zijn voor vaste klanten.
Groet, Henk Lith.
henklith

Berichtdoor Boy » 03 sep 2007, 00:15

JAAAH 91 , kom nou , ik wil een hoekplaats en ook nog naast Wiebren
Dat is vorigjaar goed bevallen
Boy

Berichtdoor henklith » 03 sep 2007, 00:46

Die hoekplaatsen zijn nog al winderig Boy!
Blijft de parasol niet staan, geloof me!
groet, Henk Lith.
henklith

Berichtdoor Wiebren240D » 03 sep 2007, 18:42

Hallo allemaal

het begint al op een Markt gebeuren te lijken straks nog vechten om de mooiste plekjes ik heb het wel eens mee gemaakt hoor toen ik zelf nog een gewone marktkoopman was maar toen deed ik het voor een boterham en nu is het een leuk dagje uit je spreekt verschillende mensen dat is het mooiste vind ik zelf ja er gebeurt wel wat handel maar je hebt voor die ene dag meer drukte dan het op levert hindert ook niks.

er is 1 ding waar ik het voor doe die ouwe Mercedessen in leven houden

groeten van Wiebren ut Snits en de andere Wiebe ut Jistrum
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor henklith » 03 sep 2007, 19:40

Bedankt Wieb voor je wijze woorden, ze zullen nog lange na klinken.
Groet, Henk Lith.
henklith

Berichtdoor Harrie » 03 sep 2007, 21:45

Hallo Henk..

mag ik ook komen, dan val ik ff niet onder de categorie handelaren, maar kom ik privee..
Hoe dan ook, misschien wil ik wel naar Mac....
groetjes Harrie Puite.
Harrie

Berichtdoor henklith » 03 sep 2007, 22:17

Hoe kan ik jou nou weigeren Harrie, maar kom dan wel in burger he :o))
Groet, henk Lith.
henklith

Berichtdoor Schoones300d » 08 sep 2007, 22:42

Morgen is het zover.

Daar de 300D me op dit moment in de steek laat met het vastzittende contactslot (zie topic elders) kom ik mits goed weer even kijken met de 230s Heckflosse.

Gr.
Marc uit Valkenswaard
Schoones300d

Berichtdoor Riczun1 » 09 sep 2007, 09:44

Ik kom strakjes ook even kijken met de 230 coupé. Ik heb niet echt veel
onderdelen, maar neem nog wel een enkele dingetje mee.
Riczun1

Berichtdoor Wiebren240D » 09 sep 2007, 19:25

Hallo Henk Lith

bedankt voor de organisatie.

en bij leven en wel zijn zijn wij er volgend jaar weer bij komt goed hoor

ik denk nog 2 jaar en dan komen er hulp markt meestrs aan te pas

groeten van Wiebren en Wiebe en Sander ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Topasbrauner » 10 sep 2007, 09:05

Hoi Henk,

Ontzettend bedankt voor de organisatie van dit inmiddels hele gebeuren. Wij kwamen aanrijden en zagen aan de voorkant van de MAC al een hele parkeerplaats gevuld met wel 50MB's, voornamelijk fanatieke 123 rijders. Hulde voor zo'n enorme opkomst! Toch misten we de handel nog, maar gelukkig toen we doorliepen naar achteren zagen we het oude vertrouwde beeld: handel! Met zes grote marktspelers en meerdere kleinere was de markt goed gevuld en er voor elk wat wils te vinden.
Wij zijn de hele dag gebeleven en zagen op het eind dat Wieb, Wiebe en Sander met een kar terug gingen die voller was dan toen ze aankwamen, hoe zou dat nu kunnen? Willem daarentegen ging praktisch geheel leeg weer terug naar Zeeland, zou dat iets met elkaar te maken kunnen hebben?

Na deze dag zijn Ieberich en ik doorgereden naar Ijsselstein, om een aan de 114 club geschonken voorraad onderdelen op te halen. Wat we daar aantroffen is onbeschrijvelijk. We moeten met die grote kar zeker nog een keer rijden om alles in Witteveen te krijgen, zoveel was het. Wel 500 sierlijsten, talloze interieurdelen, deuren, kleppen, kappen, bodemplaten, slangen, radiateuren, motordelen, renmmerij en kisten voor klein spul. Wat een geweldige man deze Berend om ons alles te schenken. Nu de tweede helft nog. De 250C had geen moeite met die zware kar, hij snorde en bromde lekker naar Drenthe met 90 km per uur. Kar afkoppelen en snel de M130 de sporen geven naar Groningen, want zo'n dag is vanuit het Noorden altijd weer lang aan het worden en buitengewoon de moeite waard!

Henk bedankt, je hebt het geweldig gedaan!

Groet job
Topasbrauner

Berichtdoor henklith » 10 sep 2007, 12:30

Hi Job bedankt voor je vriendelijke woorden, ik heb er zelf ook van genoten.
Het lijkt mij een gebeuren dat er in moet blijven.
Betrekkelijk centraaal, en een hele voedselketen naast ons.
Leuke dag om wat handel te drijven, en even bij te kletsen toch?
Ik moet die man nog eens benaderen die met z'n dubbelasser aan kwam rijden, hij is lid van de W114/W115 club, ik dacht dat ie zij iets van Hoestman, maar ik heb hem niet kunnen vinden in de ledenlijst.
Hij had heel veel spul van Heckflosses, ik moet daar nog eens langs denk ik :o))
Groet, Henk Lith.
henklith

Berichtdoor Semrick » 10 sep 2007, 14:25

Hallo Henk,

Ik denk dat hij tegen je zei: Hoe ist het man?
En dat jij toen dacht dat hij Hoestman heette.

Maar volgens mij is dat Willem. Op de club beter bekend als Boy (de naam van zijn zoon). Ze komen als ik mij niet vergis uit Middelburg.
Met deze informatie moet je hem denk ik wel kunnen benaderen.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
LPG: Nee

Berichtdoor henklith » 10 sep 2007, 15:41

Ha ha,, Nee Eric, Nee, Willem en Boy die ken ik wel!
Hij stond helemaal op zij met van die rooie kratten, maar ik kon hem inderdaad heel moeilijk verstaan, echt soort achterkoeks :0))
groet, henk Lith.
henklith

Berichtdoor Wiebren240D » 10 sep 2007, 19:40

Hallo Henk Lith

ik zag ook een beetje vreemd dat oude mannetje ik heb even met hem gesproken hij had handel genoeg mee mooi zo een koopman met zoveel handel vind ik.

maar zo een man moet je aan 1 kant blij mee zijn maar hij is zo hij mij vertelde 63 jaar zit in de vut en verdient zo de laatste paar zak centen erbij heb ik op zich geen probleem mee is het een club lid van de W114/115 club weet ik niet ik ben ook geen lid meer maak ik mij ook niet zo druk om

dat mannetje heeft mijn naam en adres dus als hij zich meld dan bel ik je wel even komt goed hoor

maar deze man doet veel meer markten denk daar maar om dat zie ik zo ben 8 jaar een gewone Marktkoopman geweest

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Volgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto