Het is nu 23 nov 2024, 21:59
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Yost » 13 aug 2007, 19:32
Ik heb het idee dat er zich onder mijn deurrubbers nare dingen afspelen. Stiekeme roest enzo. Ook is er een lakbubbeltje wat zo te zien achter de rubber doorloopt. Kortom: dat moet eraf.
Nu lijkt het alsof ze met een soort klikmechnisme bevestigd zitten maar ben een beetje huiverig voor het gaan rukken en trekken. Dus: hoe krijg ik ze los?
-
Yost
-
door D!rk » 13 aug 2007, 20:11
Mmm goede vraag
Met die vraag zat ik ook de hele tijd... nou nog een goed antwoord...
Groet
Dirk
-
D!rk
-
door hendrik » 13 aug 2007, 20:20
zou alleen de ondekant er uittrekken want de rubbers zitten ook nog vast gelijmd bij de klemmetjes hoogst warschijnlijk zit er alleen aan de onderkant roest
-
hendrik
-
door Wiebren240D » 13 aug 2007, 20:48
Hallo Jongens
dit is niet echt moeilijk hoor.
ik heb zelf nog nooit geplakte rubbers gezien behalve dan het rubber van de kofferbak dat is volgens mij het enige geplakte rubber de rest zit er gewoon in geklemt en aan de voorkant van de deuren zit een ijzeren strip met klemmetjes vast die is niet echt gemakkelijk te verwijderen maar wel mogelijk.
en de rubbers van de bumpers dat moet je weeten is een handigheidje gewoon een begin maaken met op zetten en dan het rubber er achterover op drukken is niet moeilijk hoor.
als dat niet lukt kom dan 9 september maar naar de onderdeelen dag in Utrecht zet ik het rubber er wel even op neem ook wel een bos mee daar naar toe
groeten van Wiebren ut Snits
-
Wiebren240D
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: Pagode W113
- Bouwjaar: 1966
- Automaat: Nee
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur