door JerommekeOhjajoh » 15 aug 2007, 22:58
Hoi Paul,
Ik had laad problemen en bleek de koolborsteltjes te zijn, distributieketting vervangen, maar het orgineel nieuwe ketting bleek 3 cm te kort?? Dus zoeken (met hulp van een garage bedrijf hier in de buurt) en uiteindelijk toch van de tijdstip af.
Kom je er uiteindelijk achter dat de vorige eigenaar even de kettingspanner een stuk had opgelast zodat de ketting weer mooi strak stond. De idioot potverdikke, man ben er ook nog mee naar duitsland geweest, moet er niet aan denken als die geknapt was! Op het oog was de ketting als eens gecontroleerd en leek mooi op spanning te staan.
Toen zegt iemand die er verstand van heeft dat de .....as (ik weet even de naam niet meer, maar die ligt onder kleppendeksel en zorgt voor open en dichten van de kleppen) vervangen moet wordenen nog wat van die dingen. Ik had niet een nieuwe kettingspanner dus deze zal er dan nog uit moeten en die ..... as (nokkenas misschien) en dat kan ik niet zelf. Moet ook nog aan een mooie zien te komen, maar ik weet niet waar je op moet letten. Voor het zelfde koop ik weer een slechte!
Van vakantie terug bij Groningen, begon de motor ineens erg slecht te lopen. Nu zegt men dat dit dus door die ....as kan komen??
Maar goed er is weer werk aan de winkel, houdt je van de straat!
Terugkomend op je Camper, echt heeeeeeel netjes!! En dat zal genieten worden om met beide damens op reis te gaan, gezellig!