[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Rouwauto deel 2 : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 14:30

Rouwauto deel 2

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Rouwauto deel 2

Berichtdoor JantjeV8 » 16 dec 2007, 14:02

Ik moet toch m'n hart nog luchten naar aanleiding van de rouwauto:

Semrick,
Ten dele ben ik het met je eens, 't-is een W123 en daar is deze club voor, prima.

Je gaf aan dat ieder vrij is daarmee hier te adverteren, ook prima.
Je gaf ook aan dat de prijs evenredig is.

NIET EENS!!!

Die Litouwse 240D was absoluut geen 1000euro waard. Die verkoper vroeg er wel eerst 2700 en daarna 25oo voor.

Dat vind ik besodemieteren en daarom raakt jouw opmerking mij. Die vraagprijzen zijn totaal niet evenredig met de toestand van het betreffende voertuig. De verhouding wordt daarmee volledig onderuit gehaald. Ik spreek glashard uit dat dan mijn witte 240D nog het dubbele van de vraagprijs zou moeten zijn, en mijn 230E het 4-dubbele in vergelijking met wat Albers aanbied!!!
Ik doe dat niet, liefhebbers vernaggelen elkaar niet.

En als die Albers met zijn kreet 'opmaken' bedoeld dat die auto's met enkel schuur, plamuur en spuitwerk weer in topstaat zijn, dan voel ik m'n eigen weer in m'n kruis gepakt, alle tijd, kosten etc. die ik in een auto stop zouden dan eigenlijk waardeloos zijn. Ik sta voormijn werk, voor de auto's en doe het maar op 1 manier en dat is de goeie. Deze rouwauto is niet met schuur en spuitwerk op te maken, ook daar besodemietert hij de zaak mee!!!

Semrick, jij moet dit herkennen, je Belgische 240D ondergaat momenteel zo'n behandeling, jij weet wat echt aanpakken en opmaken inhoud.

Kom maar op met ieders commentaar, mijn auto's zijn goed of worden op een goeie manier opgemaakt, auto's om trots op te zijn die nog lang plezierig in gebruik zullen zijn.

Adverteren mag iedereen, hoe of wat voor W123 het ook is, maar bedonderen gaat er bij mij niet in!!!...
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Rouwauto deel 2

Berichtdoor @alberts » 16 dec 2007, 14:09

kom maar kijken en dan pas praten dan zal je je zien dat je je verschikkelijk vergist en btw het was een 200D
@alberts

Berichtdoor JantjeV8 » 16 dec 2007, 14:20

Nog niet eens een 240 dus voor dat geld.

Laat maar eens zien wat je er van bakt als er echt laswerk verricht moet worden.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981

Berichtdoor Coupe280 » 16 dec 2007, 14:36

jantje
hij zegt toch niet dat hij lasser is .
hij is handelaar (dus vraagprijs is nog geen koopprijs)
jij verkoopt als particulier dat is niet te vergelijken met een handelaar.
intussen is er al zoveel over de kwaliteiten van onze mercedesen geschreven op dit forum dat iedereen toch wel een sloper herkent .
ik ken handelaren die rustig het dubbele van hun verkoopprijs eerst vragen dat wil nog niet zeggen dat ze niet met de helft genoegen nemen.
mvrg tonnie
Coupe280
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1967
LPG: Ja

Berichtdoor D!rk » 16 dec 2007, 14:38

Hallo

Ik weet niet wie die vorige topic opslot heeft gezet. Aangezien er geen opgaaf van reden bij staat, heb ik hem weer opengegooid.

Ik zet deze dan weer op slot. Anders loopt alles door elkaar ;)

Groet

Dirk
D!rk

Berichtdoor Semrick » 17 dec 2007, 08:48

Hoi JantjeV8,

Ik heb je stukje gelezen en wil er toch even op reageren ondanks dat D!rk de zaak op slot gezet heeft. Ik moet zeggen dat je het inderdaad mooi verwoord hebt. Ik ben het ook helemaal met je eens.
Wat betreft de prijs... die stond er deze keer niet bij. Hij weet nog niet eens of hij hem te koop aanbied en volgens mij was het topic in 1e instantie alleen maar bedoeld om ons te laten zien wat hij nu weer op de kop getikt heeft. Op zich vind ik het wel grappig om te zien wat hij allemaal op weet te duiken. Die Litouwse leek me inderdaad te duur maar ik heb ook gezien dat hij een coupe aanbood voor 800 euro. Dat leek mee geen verkeerde prijs.
En eigenlijk moet je toch gaan kijken naar een auto en dan weet je pas wat voor vlees je in de kuip hebt.

Maar wat ik al wel gezien heb is dat jij en @albers geen vrienden worden. Ik zal dit topic zo weer op slot zetten anders wordt D!rk boos.<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2007/12/17 07:49
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto