MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 18:34

tomtom voor Nokia N73?

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

tomtom voor Nokia N73?

Berichtdoor Lode » 20 aug 2007, 21:10

Hoi leden,

Een dezer dagen hoop ik mijn nieuwe GSM - een Nokia N73 - in huis te hebben. Nou hoor ik dat daar een versie van tomtom op kan. Is er iemand in de club die me daar op een "voordelige" manier aan kan helpen?
Ik weet het... het mag niet maar dit is het geloten deel van het forum en daar durf ik dit wel te vragen.

Ik ben benieuwd.

gr. Lode
Lode

Re:tomtom voor Nokia N73?

Berichtdoor MajikSimon » 20 aug 2007, 21:40

ik wil je contacteren maar in je profiel staat geen email-adres en PM werkt niet bij mij met mozilla<br><br>Post edited by: majiksimon, at: 2007/08/20 21:44
MajikSimon

Berichtdoor alex240diesel » 20 aug 2007, 22:03

Ik heb een tom tom die werkt op mijn nokia 3310. Weetje hoe die heet. Atlas HaHaHa
alex240diesel

Berichtdoor Rob Holewijn » 21 aug 2007, 09:40

Als er een sd kaart in gaat heb ik een veel mooier programma voor je, en natuurlijk voor niets en niemendal.
Rob Holewijn

Berichtdoor Lode » 21 aug 2007, 21:42

Er kan idd een mini SD kaart in Rob. Die wil ik het weekend kopen. En die nokia gebruikt Symbian S60 als OS. Van de buurman kreeg ik een tomtom op CD maar hij had geen idee of het zou werken. Maar als jij iets leukers hebt ben ik zonder meer geinteresserd. Ik geef je maar even m'n hotmailadres. Dat communiceert wel zo makkelijk. PM en zo werkt niet. Ik krijg wel bericht dat er PM is maar ik kan het niet inzien.

omega59@hot..... je weet wel :P

Groet van Lode
Lode

Berichtdoor Pietje » 21 aug 2007, 23:55

Ik heb Route 66 op mijn N73 en ook 'cadeau' gekregen. Dat werkte op mijn 6600 ook goed.

Welk programma bedoel jij Rob?
Pietje

Berichtdoor Pietje » 22 aug 2007, 00:03

Fraai toestel trouwens Lode!
Je kan zelfs de snelkoppelingen volledig opnieuw indelen. Zo'n routeplanner staat geloof ik ergens onder 'toepassingen'
Die kan je heel simpel verplaatsen naar wat menu's eerder zodat je niet je eigen gek zit te klikken met je joystickie.
Zlefs een menu op zich kan je alle snelkoppelingen een door jou gewenste plaats geven. Op die manier kan je minder vaak gebruikte pictogrammen wat verder weg schuiven.
Verder is de camera uitstekend. Je kan er zelfs 'reeksen' mmee fotograferen. het fotograferen met de 2e camera bevalt me stukken minder trouwens. Dat is vaak onscherp.

Heb je ook gedacht aan een GPS antennetje? anders heb je nx aan je routeplanner.

oh ja, werkt ook heel lekker; het koppelen van je bluetooth headsetje of GPS. Bij aanzetten van het toebehoren kan je autom. laten verbinden tussen telefoon en headset of GPS. Hoef je niet telkens de menu's in, erg handig.<br><br>Post edited by: Pietje, at: 2007/08/22 00:05
Pietje

Berichtdoor gapnyst » 25 aug 2007, 23:55

Ik moet zeggen de N73 bevalt me ook uitstekend..!! Momenteel heb ik er ook route66 op, als navigatie. ik ben wel benieuwd of er andere progamatuur is (die eventueel beter is) voor op dit toestel!
gapnyst

Berichtdoor Pietje » 26 aug 2007, 12:02

Gisteren uitgeprobeerd en wel erg handig:

Ik heb een bluetooth headsetje. Had de gedachte dat de N73 maar 1 bluetooth verbinding tegelijk aankon.
Bleek dus niet zo te zijn. Ik had de navigatie aan en zette toch mijn headsetje op. Kreeg ik keurig door de headset de tekst die normaal uit het speakertje komt.

Erg lekker, kan je je muziek toch wat harder zetten :)
Pietje

Keer terug naar Van alles en nog wat....