hoi hoi
Grommel de Grommel heb ik net een heel verhaal getypt was ik ineens uitgelogd probeer het opnieuw
heb nog een tip voor je
zet de wagen vanachteren omhoog op bokken/assteunen op chasi(vast punt wagen komt uit de vering) wielen eraan laten voorwielen goed blokken laat iemand in de auto gaan zitten motor starten en op snelheid brengen tot punt waar het normaal begint desnoods hogere snelheid.
goed luisteren(met luisteren kan je al snel wat vreemds horen) en kijken
neem een lamp met goede licht opbrengst en kijk onder de wagen en vanaf vanachteren of je wat ziet (naar wat ik lees van jou zal je het al wel snel moeten zien )
zie/hoor je echter niets laat dan voorzichtig de rem bij intrappen wel op snelheid houden (dit niet te lang doen he ) zie je dan nog niets
Zet dan de bokken/asteunen onde de draagarmen zo dicht mogelijk bij de wielen (zakt weer in de vering minder ruimte om te kijken ) en kijk en luister weer.
zie je dan nog niets kan het nog van van voren komen .
als je er tegen op ziet om met die draaiende wielen onder de wagen te kijken en je woont in de buurt van rotterdam kan je altijd ff hier langs komen
groetjes toontje
groep rotterdam
zo eerst ff erop gezet voor ik weer kon beginnen
klein tipje van confusieus toontje weet het ben te oud om met poppen te spelen maar heb dat ooit ook wel eens gemaakt. neem een (shit komt weer zo'n moeilijk woord)stehtoscoop van de kleinekinderen afdeling 1 met holle slangetjes en voor zie het slangetje waar het schijfje opzit van een metaalen stift met punt wat je in het slangetje duwt zo heb je een mooi luister instrument (nog mooier is als je een profesioneel ding kan vinden )
groetjes toontje<br><br>Post edited by: toontje, at: 2007/08/21 19:29