MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 15:53

Winter bij Klasse Klassiek !

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Winter bij Klasse Klassiek !

Berichtdoor 250petrolgrun » 21 dec 2007, 17:07

Hallo W123 luitjes,

Ik was vandaag met het werk in Utrecht, en had even de tijd om een bezoek bij Harrie Puite en Kamil af te leggen. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door kamil en van koffie voorzien. Harrie was onderweg om wat onderdelen te halen was binnen 5 minuten daar. Harrie dacht wie staat daar nu weer op mijn parkeerplaats???? Dat was ik om met deze koude dag -4,5 graden zijn plekkie warm te houden.

Al snel kwam daar een Agavengrune W123 200D aangehobbeld met achter het stuur Krame058 (Hans Kramer)om een trekhaak te monteren waar hans zijn klassieke motoren op een aanhanger mee gaat vervoeren.

Na 2 Sigaren en en gezellig kletsen en wat internetten moest ik weer aan het werk maar, ik ging natuurlijk niet weg zonder wat foto's te schieten.

Op de foto Harrie met achterbumper en trekhaak en Kamil bezig met wielkast van een T-model.

250petrolgrun

Re:Winter bij Klasse Klassiek !

Berichtdoor 250petrolgrun » 21 dec 2007, 17:11

En buiten staat het nodige werk in de vriezer voor de kerst. Op Kerst avond worden ze ontdooid om op 1e en 2e Kerstdag op te dienen.

Groet, Arno

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 21 dec 2007, 18:50

Nog 1tje bij Harrie en Kamil binnen!

250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 21 dec 2007, 18:51

Nog 1tje in de vriezer!

250petrolgrun

Berichtdoor Roel280€ » 22 dec 2007, 17:45

Ik zal Harrie in januari eens bellen voor de APK van de gele 280E. Dat mag in maart ook weer geregeld zijn, dus op tijd aan beginnen.
Roel280€

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto