MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 15:32

zoektocht naar 230C & 230TE

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

zoektocht naar 230C & 230TE

Berichtdoor Albert van linder » 22 dec 2007, 12:42

Zoektocht W123 230C en 230TE

We hebben veel marktplaatsadvertenties afgereden de een nog slechter als de andere laat een les duidelijk zijn als ze praten van concours staat zoals de advertentie in Oldenzaal je rijdt helemaal voor niets daarheen de foto's die hij stuurt zijn denken wij van 17 jaar geleden.
Je vraagt geen roest nee geen roest het regende dus de Leo rond die auto enik in die auto de mat voor opgetild maar dat hoefde feitelijk niet want de auto was door nat,
volgens mij een restauratie object.
Zo ook die uit Dordrecht met de titel als je dan toch een coupe wil ga dan voor de mooiste en de beste nou geen van tweeën komt maar een beetje in de beurt.
Zo hebben we er veel gehad C en T
Maar er is ook positiefs nieuws te melden zoals Rene uit Raamsdonk
hij haalt voor hobby mercedesen naar nederland en hij leukt ze niet op
de prijs valt ook zeer mee als je naar de twee voorgaande kijkt
Rene had we hebben hem inmiddels gekocht een W123 230C vann 78 staan met 85000echte km op de teller dat geloofden we niet zo toen we vertrokken maar daar aangekomen prachtige auto niet te katten
want wat hij verteld had was waar bijna niet tegeloven geen leugenaar dit keer
Afgesproken dat hij naar den bosch zou komen naar onze monteur Peter van den Nieuwenhof deze heeft de auto helemaal bekeken en
daarna met ons besproken tegen de Leo gezegd dat hij hem gerust kon kopen zo is het gebeurt dus de Leo is nu de trotse bezitter van een W123 230C.
De dag erop naar Markelo stonden er een paar op mp ik wilde bij het aankomen nog niet eens uitstappen toch uitgestapt het was niets .
De dag erop naar MBcassics in Balk Friesland gereden die kwam echt over van ik loop even naar de auto en verteld wat ik zie, idd wat hij vertelde klopte mee gereden leuke auto maar geen apk dus hem verleld als jij die auto vandaag nog apk kan laten keuren dan is ie verkocht
Hij aan het bellen zijn monteur kon een andere auto van MB laten wachten en deze ertussen nemen wij naar de garage de auto gekeurd goedgekeurd overgeschreven en betaald .
Ik ook weer blij had ik ook mijn zin.
Tja en dan moet je nog naar huis heel Nederland door gereden navman werkte uitstekend ,
Maar precies toen we hem het hardste nodig hadden het was inmiddels al donker liet hij het afweten, dus op gevoel die polder uit het lukte wonderwel ook nog ook.
Hij reed en rijd als een zonnetje dus dit was ons verhaal over de zoektocht ,
Naar een W123 230C en een W123 230TE,
Het jammere is dat de zoektocht nu ten einde is want we hebben wat afgelachen en gevloekt als we voor niets reden, maar we gaan door met zoeken nu naar hebbedingen voor op de auto’s we zoeken nog chromen instapdorpels voor de C en T en chromen luchtroosters voor de T en we zoeken nog wel wat om te zoeken.

Groetjes Albert van Linder en De Leo
Albert van linder

Re:zoektocht naar 230C & 230TE

Berichtdoor BobPeereboom » 22 dec 2007, 13:29

Hallo, gefeliciteerd met jullie mooie aanwinst. Houd hem in roestvrije staat en geniet er van veel plezier.
Groeten van Bob
BobPeereboom

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto