Erik,
Het is helemaal geen sticker, het is gewoon een uit de hand gelopen grap, een logo die ik gebruik om volgende reden.
Een aantal maanden geleden is er ooit eens een grap geweest met hondjes op de hoedenplank, je weet wel van die stokoude hondjes die vroeger zaten te knikken op de hoedenplank, nu vind ik dat een perfecte accessoire op een wagen van van minimum 22 jaar oud of nog heel veel ouder, Er is toen “een hondjes op de hoedenplankgroep” ontstaan, leden verbeter me als ik verkeert ben, Dan zijn er regio groepen ontstaan, de Hofstad groep was dacht ik 1 van de eerste, met als drijvende krachten Pietje en Arno, dan zijn er andere ontstaan, bv de Rijnstadgroep onder leiding van Eric. Dan is deze “jemenfoutist” eens begonnen met de “Belgengroep”, prachtige groep, want ik ben tot heden enig lid, oprichter en voorzitter, maar geen dictator. Ontstaan, gewoon voor de grap, want de weinige Belgische leden die er zijn , blijken beschaamd te zijn om het logo te voeren of er zelfs voor uit te komen dat ze Belg zijn, tja soms dient de waarheid gezegd.
Het ontstaan van het logo, daar is de andere Eric voor verantwoordelijk. We hebben een goed contact en wat ook belangrijk is, hij is een stuk handiger met de PC en heeft voor deze jongen een goede dag eens een logo ontwikkeld! Daar ik in Oostende woon heeft hij er het logo van Oostende in verwerkt, maar dat is variabel zoals hij zelf al aangaf in zijn antwoord. Maar een sticker is er echt niet, pas de logo aan naar je stad en gewoon gebruiken, het heeft dan 1 voordeel, we zijn dan met 2. wat ik wel heb gedaan, ook al afgekeken van Eric, is het logo geprint en gewoon aan de binnenkant van de voorruit geplakt, naast de clubsticker.
Trouwens, zondag komt er op de E17 een speciaal transport langs bij jouw in de buurt, een transport van de “Belgen-Rijnland groep”, zo tussen 09,00 en 10,00u, daar zal de snelheid er nog goed in zitten, maar een beetje verder ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 80 km/u, tis om je kas op te vreten,
Geef maar een mail naar mijn adres en als je dan nog meer moet weten leg ik het je wel uit, er zijn er toch al die me een tijdje geleden verdachten van een staatsgreep te willen plegen, kom op, dan moeten ze “Het Laatste Nieuws” maar eens lezen, want die gaf andere dingen aan vorige week (smile, ik mis de emocions!!!)
Trouwens 3 Benzies, man man mazeltof
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans