Ik had me al eens voorgesteld, maar we hebben de vloot begin juni uitgebreid met een Chinablaue 1980 240TD. Daar past tenminste mijn contra-bas in, en alle andere kraam die een muzikant meesleept, wat allemaal volstrekt niet in mijn MG-B paste. Zo verdedig je zo'n aanschaf voor jezelf. Die MG-B is dus na 19 jaar naar een ander tehuis vertrokken.
Recente import uit Italië, met de matten van de MB dealer in Imola er nog in, en afgaand op het luchtje, van een varkensboer geweest. Maar wel een keurige boer, deze auto heeft denk ik altijd binnengeslapen, smetteloos interieur, gereedschapssetje, brandblusser, de onderzijde is als nieuw, wel overgespoten, dus wie weet wat er binnenkort nog allemaal onder vandaan komt. CV doet het nog gewoon net als de niveauregeling, weinig klachten maar wel sinds juni bezig geweest met andermans achterstallig onderhoud te doen, uitlaat, trekhaak, schuifdaksnorren- en rubbers, aandrijfassen, en uiteraard de gesneuvelde keerring in de niveaupomp. En een revisiemotor, maar dat wist ik van tevoren.
En volgende week drie weken naar Zuid-Frankrijk en Spanje.
Bert<br><br>Post edited by: brijn, at: 2007/08/27 14:16