[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
KOPLAMPWISSERVRAGEN : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 22:19

KOPLAMPWISSERVRAGEN

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

KOPLAMPWISSERVRAGEN

Berichtdoor Hans230CE » 30 aug 2007, 09:59

Hallo,

Klein probleempje

Ik ben in het bezit van een volledige kabelboom met motors en wissers om koplamwissers te monteren,

Nu heb ik volgende vragen;

1)waar gaat de paars-gele draad heen, er hangt een stikkertje aan sturing xxxx, de rest kan ik niet lezen. Ik vermoed naar de kruislichten, zodat de wissers enkel werken als deze branden, Is dit correct en wordt deze draad aangeschakeld aan de zekeringenkast of rechtstreeks aan de lamp, linker of rechter of maakt het niet uit???

2)Waar word de relais geplaatst, binnen of onder de motorkap en aan welke zijde loopt de kabelboom naar voor, links of rechts. Aan de relaisvoet is er een soort kliksysteem om hem ergens op vast te zetten

3) Is het mogelijk dat iemand de juiste plaats geeft waar de gaten dien geboord door de carosserie

De bruine draden in het midden zijn denk ik massadraden.

Heeft er iemand koplampwissers, en kan iemand mij hierover uitsluitsel geven, iefst met een paar pics aub

Alvast bedankt

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:KOPLAMPWISSERVRAGEN

Berichtdoor Brijn » 30 aug 2007, 11:01

Dat staat allemaal in detail beschreven in het WIS, zie dat CD-tje te verschalken! Ik heb 6 scans naar je emailadres gestuurd. Succes ermee

Bert<br><br>Post edited by: brijn, at: 2007/08/30 11:48
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee

Re:KOPLAMPWISSERVRAGEN

Berichtdoor Hans230CE » 30 aug 2007, 16:18

Zeer nuttig Bert, bedankt!!!
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur