Het is nu 23 nov 2024, 21:47
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door MarceldB » 08 sep 2007, 01:04
Vandaag heb ik mijn Benz bij de spuiter opgehaald om een paar delen te laten spuiten. Die zien er weer perfect uit en glimmen als een t!€t.
Nu valt het des te meer op dat de andere, niet opnieuw gespoten, delen wat minder glanzen.
Hoe krijg ik die glans weer (zoveel mogelijk) terug? Het is een Petrol groene metallic lak.
-
MarceldB
-
door Dennis » 08 sep 2007, 08:27
Ik had hetzelfde geneuzel met mijn golf cabrio classic uit 1992. Na een aanrijding was de hele neus weer als nieuw en kon duidelijk het verschil zien. De expert kon er niet s meer uit halen en zei het "is as it is"! De auto had pas 70000km gelopen en helemaal spuiten was geen optie. Ik ben naar een proffesioneel poetsbedrijf gegaan. Focwa aangesloten in Dronten. En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat. Prijs voor volledig polijsten 150 euro. Een kennis heeft zijn Range gebracht en was 300 euro kwijt incl het conserveren van het lederen interieur. Ga maar is naar de focwa pagina om uit te zoeken wat er in de buurt zit en vraag advies.
Succes!
Dennis
-
Dennis
-
door Jasser » 08 sep 2007, 09:02
Hey Marcel. stuur is een mail naar Peter, alias Pietje op het forum.
Die zou je toch wel op weg kunnen helpen.
Michael
-
Jasser
-
door MarceldB » 08 sep 2007, 22:39
Bedankt voor de tips. Ik heb nog een fles Scratch remover van Turtle staan. Die heb ik uitgeprobeerd op mijn E240 en dat gaat écht glimmen.
-
MarceldB
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur