[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Arno weer Clubbeheerder! 09-09-2007 : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 17:24

Arno weer Clubbeheerder! 09-09-2007

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Arno geen Clubbeheerder meer!

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 sep 2007, 22:05

250petrolgrun

Berichtdoor D!rk » 07 sep 2007, 22:19

D!rk

Berichtdoor peterjavelin » 07 sep 2007, 22:20

hallo arno
ik schrik me rot,wat lees ik nu,je stopt ermee ??
het zal toch niet waar zijn.
ik kan best begrijpen na al dat commentaar dat dit je besluit is,
ik vindt het wel ontzettend jammer arno.
hoop dat je nog terug komt op je besluit,doe het voor de mensen die wel in je oprechtheid geloven arno.
mijn vertrouwen heb je nog steeds voor de volle honderd procent.

grtz peter
peterjavelin

Berichtdoor henklith » 07 sep 2007, 22:25

Nou,,, waar de onderdelen dag al niet goed voor is zal ik maar zeggen :o))
groet, Henk Lith, (die ook nog niets heeft betaald, oei oei)
henklith

Berichtdoor bertkrijgsman » 07 sep 2007, 22:38

Laatse tijd niet echt actief geweest op de site wegens omstandigheden maar volgens mij heb ik wat gemist wat is er eigenlijk gebeurt?
bertkrijgsman

Berichtdoor jacob2 » 07 sep 2007, 23:39

Na de schrik van het openen van mijn meelbox (24 berichten)en het lezen hiervan kan ik niet anders concluderen dat ik zeker mijn 20euro(tjes)
NIET TERUG GESTORT WIL HEBBEN!!!
Dit is voor de tomeloze inzet voor de afgelopen jaren dat ik heb mogen genieten van de LOL,technische informatie,behulpzaamheid,saamhorigheid,geilheid,het mij constant er van overtuigen dat ik niet alleen sta in mijn GEKTE.............
KORTOM ARNO ,NOWAY DAT JIJ DIT LAAT VALLEN!!!!!!!!!
FOKUM EN DAN ALL THE WAY..........
DIKKEKUssssssss........DUSSSSSSSSSS
Hoop je even te zien en spreken zondag.
Jacob.
jacob2

Berichtdoor JohndeWinger » 07 sep 2007, 23:54

Jammer Arno dat je de handdoek in de ring gooit.
Je was nog maar net begonnen!!!
Bewaar mijn 2tientjes nog ff want we komen elkaar vast nog wel is tegen en dan kun je lekker trakteren.
Misschien zijn er meer leden die zeggen bewaren voor een Zondagmiddag en dan lekker pot verteren.
Groeten van John uit het mooie Drentse Zuidwolde

Mercedes Benz: The best or nothing
JohndeWinger
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Hansie » 08 sep 2007, 00:52

Arno,
Eerder wist ik niet wat ik schrijven moest want jouw besluit kwam bij mij best wel hard aan.
Nu toch wat gedicht.

Tsjonge, jonge wat een gedoe over € 20,00, die ook nog eens vrijwillig is. Als je lid bent van een boekenclub betaal je, als je lid bent van een sportclub betaal je, enz enz.
Dit forum is één van argumenten waarom ik een W123 heb aangeschaft. Zoveel kennis en zoveel tips en vooral gezelligheid.
In het begin keek ik wat rond en had idd niet bijgedragen. Toen Arno het beheer had overgenomen en er weer een bankrekeningnummer bekend was heb ik gelijk de bijdrage overgemaakt. Ik begrijp best wel dat sommige leden niet willen of kunnen betalen, het is tenslotte vrijwillig.
Aan de andere kant is het forum echt geweldig want als je een vraag stelt krijg je antwoord en kun je weer een hoop geld besparen op je garagerekening.
De bijdrage was/is vrijwillig met een restrictie dat als niet betaald niet mee kan doen aan clubactiviteiten, mijns inziens is dit logisch want je kan toch niet verwachten dat een beheerder alles voor moet schieten en later maar moet kijken hoe die zijn centen binnenhaald.
Ik vindt het jammer dat dit kan gebeuren en dat een mooi initiatief de grond wordt ingeboord maar ik hoop dat de saamhorigheid die ik met een aantal leden heb ervaren zal blijven bestaan.
Dit moet ik gewoon ff schrijven om mijn hart te luchten.
Arno ik begrijp het volkomen en heb begrip voor je besluit. CU zondag at Nieuwegein.

Ps. Maak je tekst eerst in Word ofzo, vervolgens plakken en knippen, want voordat je het weet ben je uitgelogd en kan je weer opnieuw beginnen.
Hansie

Berichtdoor Mano » 08 sep 2007, 01:01

Beste Arno,

Ik heb begrip voor je eerste reactie. Ik zou je willen vragen om de situatie nog even te laten bezinken. Gun jezelf de tijd en geef jezelf de ruimte om alles rustig op een rijtje te zetten. Ik heb je via het forum leren kennen als een oprecht, betrokken en eerlijk mens en ik zou het echt jammer vinden als je bij je besluit blijft.

Zoals iedereen weet is de eigen bijdrage geheel vrijwillig, dus wie niet wil betalen wordt daartoe ook niet gedwongen, geen reden tot zeuren dus. Laten we samen de verantwoordelijkheid dragen als club om het hier gezellig te houden en de inspanningen van hen die de club draaiende houden ook te waarderen.
Wij zijn tenslotte een club die samen staan voor een goed forum met mensen die elkaar met raad en daad bij staan. Wellicht zijn er door enkelen wat vragen gesteld met betrekking tot de bijdrage etc, etc. So be it. Het is aan ons allen de taak om er wat van te maken en laten we eerlijk zijn, dat lukt ons toch aardig nietwaar!

Er zijn weinig fora waar het zo gezellig en betrokken aantoe gaat zoals bij ons, daar mogen we best trots op zijn met zijn allen.

Arno je hebt nog steeds mijn vertrouwen en ik weet zeker dat ik dan namens het overgrote deel van alle leden spreek!
Wat je uiteindelijk ook besluit, mijn zegen heb je!

Met respect voor je eerlijkheid en betrokkenheid,

Vanuit de hoofdstad,

Mano
Mano

Berichtdoor Jasser » 08 sep 2007, 08:50

Jammer, jammer jammer jammmer. dat is het.

Arno, aan de ene zijde snap ik je besluit, maar als het alleen over die discussie gaat over die 20 eurries, is dat toch simpel op te lossen. Stop met het idee van een bijdrage, en ga verder op de oude voet. We hebben toertochten gehad, zijn zelfs naar Stuttgart geweest, en dat zonder een bijdrage.

Van mijn 20 eurries koop je maar Shell V power, is al duur genoeg voor je die benzineslurpers. Hahahaha

In ieder geval ik zie je zondag, en er komen meerdere van de "harde kern" zoals ik lees, dus laten we eens gezellig bij elkaar gaan zitten, kunnen we het er eens over hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet overhalen, ik respecteer absoluut je beslissing, maar we kunnen het gebeurde wel eens evalueren, leren we misschien weer met z'n allen wat.

Bedankt voor je inzet tot nu toe, maar zoals ik al zei

jammer, jammmer jammmer jammmer snik snik snik snik

Michael

Jasser

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 sep 2007, 09:27

Bedankt mannen,

Ik heb er weer tranen van in mijn ogen!

Tot morgen!

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 sep 2007, 10:18

Voor de gene die er niets van snappen kijk even bij De W123 Club en dan topic Bankrekening 88.85.02.907 W123Club.nl

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Lode » 08 sep 2007, 11:32

Stop die twee tientjes van mij dan maar in jouw sigarenpotje. Minder werk en dan heb je er meer lol van!
Ik zie je morgen in Nieuwegein.
gr. Lode
Lode

Berichtdoor Gusz » 08 sep 2007, 18:56

Potver3 Arno,

ikvind....

betalen, 20 of 25 eurie per jaar voor preferred members die dan bij alle bestanden documentatie etc. kunnen een hele goede. Als je niet betaald mag je wel op het forum maar heb je niks aan de techishe bestanden etc.
De Ford Faclon club http://www.falconregistry.com/index.cfm laat je ook 20 dollar betalen per jaar.
De internet server, de koffie en de verwarming op jouw kantoor zijn nu eenmaal niet gratis.

Ik doe je dan ook een dringend verzoek om toch door te gaan maar dan op een betaal en niet betalende leden manier.

Gratis is ok, voor de zon, het water, de liefde en de maan.
Deze club kost geld, ja toch .. niet dan ????

Gusz
Gusz

Berichtdoor Trouwkoets » 08 sep 2007, 21:05

Tja, het blijkt dat we eigenlijk dus maar met z'n veertigen op zo zijn, en niet met bijna duizend zoals we altijd dachten.....
Het wordt tijd dat we eens goed nadenken over wat voor een club we willen zijn en worden.

CU morgen op de onderdelendag.

Caspar
Trouwkoets

Berichtdoor Pietje » 08 sep 2007, 21:07

Ik sluit me helemaal aan bij het laatste bericht van hansie!

Als je ondanks de reacties hierboven alsnog voet bij dtuk houd zou ik toch even wachten met het terugstorten van de bijdrage's.
Wellicht is er iemand anders die de zaken wil/kan overnemen. Die heeft dan in ieder geval geen 'koude start'

Ikzelf wil me hiervoor wel opwerpen, wellicht samen met jouzelf, of met Hansie (vanwege zijn ruime administratieve ervaring.)

Maar vooralsnog ga ik ervan uit dat JIJ in ieder geval toch doorgaat en je erop terug komt met de mededeling dat je iets de assertief, te ondoordacht gereageerd hebt.
Pietje

Berichtdoor Janbenz » 08 sep 2007, 21:29

Hoi Arno,

Van de hele discussie heb ik niets meegekregen. Ik vond jouw intenties goed en daarom heb ik toen ook die 20 euri's gestort.
Ik betreur het wel, dat je ermee stopt. Volgens mij was je op de goede weg. Voor mij ben je ook een van de spillen waar deze club om draait.
Begrijpen kan ik het wel. Zelf ben ik lid van het dagelijks bestuur van een vereniging van 170 man. Neem maar van mij aan, je doet het nooit goed.
Ik ga daarom ook niet aan je vragen om er nog over na te denken. Wel wil ik je bedanken voor hetgeen je voor de club hebt gedaan.

Groeten,

Janbenz
Janbenz

Arno gelukkig weer Clubbeheerder! 09-09-2007

Berichtdoor 250petrolgrun » 09 sep 2007, 20:36

Beste Leden,

Wat ben ik blij dat ik op de onderdelendag geweest ben in Nieuwegein !

Na gesproken te hebben met Harry, Jop, Bob, Michael, Casper, Henk, Pietje, D!rk, Govert enz enz enz....

Ben ik weer gewoon Beheerdervan de W123Club.nl

Natuurlijk laat ik me niet zomaar uit het velt slaan en zal jullie belangen blijven behartigen op welke manier dan ook! Ik moet toegeven ik had het even moeilijk.
Ik kan jullie toch niet in de steek laten en, hou gewoon van de club en van jullie als leden.

Binnenkort leden vergadering in Utrecht datum nog niet bekend.

Verontschuldigingen voor de comotie.

Met vriendelijke groet,

Arno, weer een gemotiveerde beheerder van de W123club.nl
250petrolgrun

Re:Arno gelukkig weer Clubbeheerder! 09-09-2007

Berichtdoor Semrick » 09 sep 2007, 20:38

Kijk dat is goed nieuws.
Ik had eigenlijk niet anders van je verwacht.
Ik vond het jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn.
Ik had je graag weer even persoonlijk gesproken (en je op andere gedachten willen brengen).
Dat laatste is dus niet meer nodig.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Arno gelukkig weer Clubbeheerder! 09-09-2007

Berichtdoor D!rk » 09 sep 2007, 20:48

Arno,

Ouwe relschopper dat je bent >:-) ;)

Tis goed dat je alles even IRL hebt doorgesproken met de 'diehards' , dit geeft toch een andere kijk op de zaken.

Ik verheug me op de vergadering...

Groet

der Dirk
D!rk

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto