door benedendijker » 11 sep 2007, 17:47
Arno( petrolgrun gaat trouwen)
Beste W-123- Mercedes vrienden,
Het gaat gebeuren Arno gaat trouwen, hij was zo verheugd dat die doorgaat met het clubbeheer.
Dat die op 3 nov. tijdens de Sigarenrit zijn Angelique ten huwelijk gaat vragen.
Nu heeft hij wel eens laten doorschemeren dat ze beiden,als dat gaat gebeuren, in de mooiste Mercedes W-123van Nederland naar het oude stadhuis in Den Haag gereden wil worden.
Ik had al aangeboden om hem met mijn Traction -Avant naar het Stadhuis toe te rijden.
Oh OH dat viel dus niet goed, maar hij zou het geweldig vinden als jullie met een 123 naar Den Haag konden komen.
Ze trouwen op een zaterdag en de datum wil hij pas op 3 nov. a.s. wereldkundig maken.
Mijn vraag is wie wil aan deze stunt deelnemen en na afloop met z'n allen op het Malieveld parkeren.
Ik ga proberen voor de tien mooiste een vergunning te krijgen voor het volgen naar het oude stadhuis(normaal autovrij), dus wie heeft een hele mooie W-123 en wil meerijden.
En om alles compleet te maken moeten er een kleine vijftig W-123 er voor zorgen dat er geen Citroen zich in de bruidstoet kan wringen.
Dat van de Citroens is echt nodig hij wil op die dag geen Citroen in de buurt van zijn bruid zien.
Wij wil helpen om voor onze clubbeheerder en zijn bruid een onvergeetlijke dag te organiseren ik heb al een paar prachtige Mercedes bezitters uit jaren Dertig en Vijftig weten te strikken.
Zelf dacht ik aan 15 T modellen, 15 Coupé's en 15 Sedans en als bruidswagen een hele mooie groene Sedan .
Alléé Menneke's en vrouwke's op naar Den Haag.
Tot héé houdoe héé