Vorige week woensdag stond mijn Benz een week onder de carport. Hij was de hele week niet gebruikt. Mijn vrouw was even met de fiets weg geweest. Toen ze met de hond ging lopen werd haar aandacht getrokken door een opvallende deuk midden op de deur. Het ziet er naar uit, dat iemand een knietje heeft gegeven tegen de deur. De hoogte klopt ook ongeveer.Er is (gelukkig) geen lak af en je ziet verder geen strepen.
Mijn vrouw is inmiddels met de auto naar de garage geweest. Gelukkig hoeft de auto niet geplamuurd en gespoten te worden. Volgende week komt er een bedrijf bij de garage die de deuk met een apparaat er weer uit kan zuigen. Ik heb dat al eens eerder laten doen bij een vorige auto. Toen zag je er niets meer van. Ik hoop maar, dat dat nu ook weer zo is.
Waar ik van baal is, dat er mensen zonder scrupules rondlopen die moedwillig de bezittingen van een ander vernielen. Ik probeer al geen aanleiding te geven door de auto altijd naar voren in te parkeren, zodat je de ster niet ziet en de antenne naar binnen te drukken.
Dit is volgens mij dan ook niet te voorkomen. De pech is, dat je het nooit ziet gebeuren.
Een verdrietige Janbenz