Hallo
Ik was gisteren ook op de onderdelendag, ik heb geweldig genoten... heerlijk sfeertje... tis me reuze meegevallen daar bij de Mik.
Heb nog gesproken met Richard, Arno, Govert, Toontje, Peter, Job etc.... goed en mooi volk
Leuke W114's gezien, zou best zo'n bolide willen hebben 8)
Ook Pietje Poets aka de Baron van Sireon was aanwezig. Want onze bolides moeten glanzen als een hondekeutel in de maneschijn , en dat gaat met Sireon Car Cosmetics aardig goed af ! Gerrie is behoorlijk onder de indruk van Pietjes glimmerij.
Helaas lagen er weinig W123 onderdelen, maar het was toch wel leuk snuffelen Wellicht komt er volgend jaar meer W123 onderdelen.
Tenslotte bleven de 'die-hards' van het forum nog over, de sigaren brande nog hevig, dus er was geen enkele reden om de wagen te stappen en naar huis te tuffen. Hier licht prof. dr. Arno (met blauwe chirurgenjas) het een en het ander toe onder de motorkap.
Al met al een hele geslaagde dag, ik kom graag volgend jaar weer terug. Henk Lith bedankt voor de goede organisatie !
Ook moet ik de McDonalds bedanken voor het afstaan van de parkeerplekken, want dit schijnt vandaag de dag niet meer zo gemakkelijk te kunnen.