[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
APK : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 17:31

APK

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:APK

Berichtdoor Toontje » 17 sep 2007, 13:24

hoi hoi
Ben vandaag voor de voorkeuring geweest bij Levi Busink in zwijdrecht.
Nah dus afgekeurt was een stadslicht lampje kapot en een achter rem slang niet apk waardig meer veder was alles goed dus ff nieuwe slangetjes gehaald doe ze beiden maar en dan binnen 14 dagen weer terug kan het op de zelfde keuring.
voor de slangetjes moet je ook niet de hoofdprijs betalen 32 eurries dus dat kan wel met 2 lampies erbij.
zag ook van die rubber matten sets daar zijn niet met een ster er in maar kosten dan maar 30 euro is bij kostwinder.
groetjes toontje
groep rotterdam
ow en de keurings kosten waren 20 euro zal zien of er nog wat bij komt voor het afmelden ben ik vergeten te vragen<br><br>Post edited by: toontje, at: 2007/09/17 13:25

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Riczun1 » 17 sep 2007, 16:11

Ik heb geen afmeldingkosten betaald bij levi, is toch geen geld dan voor die 20 euro!

Succes met de apk punten en dat hij straks maar weer verse apk heeft.
Riczun1

Berichtdoor Lode » 17 sep 2007, 21:17

Levi is echt spotgoedkoop met z'n APK. En het is een aardige gozer ook nog eens. Ik gun hem zeker af en toe wat "handel"
Lode

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto