Ja, dat is waar, ik vind het toch zo frappant he dat verhaal, het hele frame schud, als je boven een bepaald toerental komt, absurd, en zeker dat dat dan zo lastig te herleiden is.
Ik zou bijna zeggen maak het deksel van het differentieel is los, en clip de beide assen naar de wielen eens los, en herhaal de test dan nog eens.
Je elimineerd dan toch een heleboel mogelijke bronnen van ellende.
Als ie dan nog schud, zou je de hardyschijf voor aan de versnellingsbak even los kunnen koppelen, dan draaid alleen de motor met de vesnellingbak nog, en zo stap voor stap,,, tjonge wat een uitdaging
zijden we bij Siemens altijd, we spraken noooit van een probleem
))
NB: pas op!!! ik weet niet of de differentieel mag draaien zonder dat de beide uitgaande assen naar de wielen er niet meer in zitten !!!!!
Groet, Henk Lith.
NB: als wij er in dit forum niet uit komen zou je altijd op een duits forum nog een kunnen proberen wijzer te worden, ze hebben daar natuurlijk veel meer ervaring dan wij in dit kleine landje toch?