[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
FEHAC Assen (bijna) geheel verzopen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 16:27

FEHAC Assen (bijna) geheel verzopen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

FEHAC Assen (bijna) geheel verzopen

Berichtdoor Rob Holewijn » 29 sep 2007, 17:07

Ik ben weer thuis.
Het was een water ballet.
En het was meer een samenkomst van 123 ers dan van 114/115 ers.
We hebben in iedergeval vast voor vergaderd.
Arno en de andere mannen, we hebben maar om 16.00 uur de boel gepakt.
Het water kwam toen al de tent in, en voor de tent lag zeket al 10cm water. Hadden we nog geluk dat we op een heuveltje staan. de stands tegen over ons hadden het water binnen al tot de enkels staan.
Maar .................. morgen zou het droog blijven, ik ben benieuwd.
Voor diegene die morgen nog komen............ tot morgen!!!!<br><br>Post edited by: Rob Holewijn, at: 2007/09/30 14:51
Rob Holewijn

Re:FEHAC Assen bijna verzopen

Berichtdoor Rob Holewijn » 29 sep 2007, 17:20

Mijn stuk op het 114/ 115 forum

Zoals jullie weten is er op het TT terrein een soort beurs vanwege het 40 jarig bestaan van de FEHAC.
Het was vandaag regen en nog eens regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Hoewel er maar 4, ja je leest het goed, van de 600 leden van onze club gewwest zijn.
Het was in ieder geval een leuk zamen zijn van een groot aantal 123 forum leden, daar waren er wel een groot aantal van aanwezig. En aangezien dat nog geen echt club is en daar dus ook niet konden staan was onze tent een mooie ontmoetings plaats, en hebben we daar vaan daag toch niet voor niets in de kou en regen gestaan.
Rob Holewijn

Berichtdoor Markparket » 29 sep 2007, 17:37

Hoi Rob,

Het was inderdaad doodzonde van het weer!

Bij deze nog bedankt voor de heerlijke koffie en gezelligheid in jullie 114/115 tent!

Groet,

Mark
Markparket

Berichtdoor Pietje » 29 sep 2007, 18:20

zo,... 5 uur heen en weer gereden! Jammer, jammer, jammer dat het zo'n waterballet was.
Wat een gaaf en veelzijdig evenement had kunnen zijn liep letterlijk onder water helaas.

Leuk je in het echie ontmoet te hebben Rob H. !
Ik had graag de W123 bij je tent gezet, maar hij had het niet gehaald bij de 2-tone gespoten W114 coupé.
Mooi wagen is dat zeg!

Volgend jaar maken we er gewoon een combi van, eventueel onder de vlag van de W114 club. op zéker dat er dan méér wagens bij je tent staan!
Ik hoop dat je morgen een betere dag hebt kwa weer en dat er toch nog wat W114 leden hun wagen bij je tent zetten.
Je had het mooi aangekleed. <br><br>Post edited by: Pietje, at: 2007/09/29 18:39

Pietje

Berichtdoor Govert » 29 sep 2007, 18:33

Ik ben net thuis, met een dieseltje gaat het immers niet zo snel.

De regen was wel erg vervelend, maar gelukkig kreeg ik van Arno een paraplu te leen. Van Rob Holewijn kregen we koffie en koek, waarvoor hartelijke dank!!

Op de terugweg ben ik nog op de foto gezet, maar gelukkig niet door Koos Spee.

Hier zien we Arno en Steenwiekermoat bij een geliefd voertuig.

<br><br>Post edited by: Govert70227, at: 2007/09/29 18:55

Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Pietje » 29 sep 2007, 19:02

jammer dat deze 220 cabrio niet open kon. Wát een plaatje die auto:

Pietje

Berichtdoor Pietje » 29 sep 2007, 19:03

en dan kwamen we ook nog een W114 tegen die niet bij de club geparkeerd stond:

Pietje

Berichtdoor Pietje » 29 sep 2007, 19:05

en deze op zijn minst gezegd, aparte combinatie:

Pietje

Berichtdoor Pietje » 29 sep 2007, 19:07

Mercedes Nürburg:
<br><br>Post edited by: Pietje, at: 2007/09/29 19:08

Pietje

Berichtdoor 250petrolgrun » 29 sep 2007, 19:09

Beste Piet dat is een NURBURG uit 1932!
250petrolgrun

Berichtdoor Govert » 29 sep 2007, 19:14

Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor Govert » 29 sep 2007, 19:22

Hier volgt de uitgebreide reportage. Sinds gisteren bezit ik een nieuw fototoestel, waarmee je heel snel foto's kunt maken.

Op tankstation Bijleveld nabij Utrecht aan de A12. Arno en ik hadden daar afgesproken. Arno was gelijk druk in de weer om zijn auto schoon te maken. Ik wilde eerst nog helpen, door gewoon wat rommel van Arno zijn 250 met mijn handen weg te vegen, maar dat bleek niet zo verstandig, omdat het uit een vogel was gekomen.

Onderweg. Ik dacht dat het een Facel Vega was, maar het blijkt een Alvis TF21-DHC uit 1966 te zijn. Het echtpaar in de Alvis keek niet blij, zal wel door de regen zijn gekomen.

Bij een tankstation onderweg. Er hoefde gelukkig nog geen V-power bij. Even later kwam er een Shell beambte op me af, dat ik geen foto's mocht maken. Kan ik me voorstellen bij die prijzen.

Te gast bij de W114/115-club. Rob Holewijn zorgt voor de koffie en koek.

Ad Benedijker komt ook even langs, terwijl zijn Traction buiten moest staan en langzaam volstroomde met water.

Arno ging ook nog op zoek naar een camperbus en dit lijkt hem wel wat:

Veel prachtige oude Mercedessen, die je ook kan zien op de foto's van Pietje

Die laatste twee rijden allebei op:

Oude S-klasse met 3.5 liter motor

De 206d-tjes naast elkaar.

En de altijd interessante Unimoggen:

Paraplu's waren vandaag overal te zien

Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor Citrobenz » 29 sep 2007, 19:36

Ja erg jammer van het weer!
Maar er was veel moois te zien, en ook erg leuk om mensen van de club te ontmoeten en te spreken.

Rob bedankt voor de gastvrijheid, geweldig.
Zag later op de middag dat de Waddenzee compleet was voor en rond je tent ;)

En ja Arno heeft de dag van zijn leven gehad, wat een mooie Citroëns waren er.
Wat heeft hij genoten in de Citroën tent :)

Maar was gezellig elkaar zo eens in het eggie te ontmoeten.

In oktober, hopelijk met beter weer, nog maar eens overdoen in Emmen.

Hartelijke groet,
Henk

ps.
Zoals te zien is op de foto van Govert, was Arno me erg dankbaar dat ik hem weer op weg geholpen heb.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976

Berichtdoor 250petrolgrun » 29 sep 2007, 19:37

Hier zal ik ook even mijn verhaal uit den doeke doen!

Aller eerst met mijn zoon Toon 6 en Dochter Elise 4 vroeg uit de veren 5:30 uur om het hele spul op tijd in de wagen te krijgen, om vervolgens Govert op de A12 bij tankstation Shell Bijlefeld ter hoogte van de Meern te ontmoeten!

Voor Piet de Poetser alias Baron van Serion was het te vroeg! ( Die moest weer zijn slokdarm poetsen met bier, de avond er voor!)

Na een vriendelijke goedemorgen en een hand zijn we onze weg vervolgd naar tankstion ???? na afrit 29 op de A28 om aldaar met Steenwiekermoat en Markparket kennis te maken.

Nu in kolonne naar het roemruchte TT Circuit Assen!

De ruitenwissers deden hun werk met overuren en konden Govert in zijn 200D bijna niet bij houden, wat rijd die jongen toch hard met een 200D!

Aangekomen op Circuit gelijk naar Rob Holewijn waar we hartelijk en zeer gastvrij werden ontvangen met koffie, cake, stroopwafels en koek. In een prachtige tent van 4 bij 8 meter voorzien van tafels en stoelen. dankzij Rob Holewijn en de /8 club stonden en zaten we droog! Heerlijk om weer eens wat nieuwe gezichten te zien die toch al lang van de W123club.nl lid zijn maar waar ons pad nog nooit gekruist had.

Ondanks dat we zwemvesten nodig hadden heb ik het zeer naar mijn zin gehad!

Ik ben door de 2 Citrofielen van onze W123club namelijk Ad van Wassenaar ( Benedendijker) en Henk Weijdema ( Steenwiekermoat ) bij mijn lurven gepakt en de Citroën stand binnen gesleept. Ze hebben me daar aan mijn lot overgelaten tussen allemaal Citrofielen. Ik werd PARANOIA en kotste de hele laadbak van een Eendbestel vol die door het maagzuur direct begon met roesten!

Na dat Henk Weijdema (Steenwiekermoat) me had gered die het niet aan kon zien hoe gek ik werd heeft Govert de foto gemaakt bijde ANWB eend! Die Ad van Wassenaar ( Benedendijker ) was in geen velden of wegen te vinden om mij dan dan ook maar enigzins bij te staan!

Is ook niet zo verwonderlijk hij was namelijk met zijn Citroën Atractie Bon Vivant!!!!!!! Dus ik heb hem ontboden om bij Rob Holewijn in de tent te komen. Op het matje dus!!! We hebben hem allemaal de rug toegekeerd en hem doorverwezen naar de Citroën tent. Hoe durf je als acteif forumlid van de W123club.nl met een Eend op de proppen te komen!!!!!

Mannen het was een heerlijke dag gelachen en genoten, de hemel huilde maar het kon de pret niet drukken!

Op de foto Steenwiekermoat die mij achtervolgde na al die hatelijke Citroën opmerkingen hier op het forum.

Groet, Arno

250petrolgrun

Berichtdoor Rob Holewijn » 29 sep 2007, 19:58

Mannen, ik heb het met jullie erg naar mijn zin gehad, maar dat hebben jullie ook wel gemerkt.
Als je op die foto kijkt van uit de tent naar buiten, zie je de coupé nog op droge grond staan.
Om 16.00 stond de gehele auto in 10 cm water en kwam het ook al een meter de tent in.
Je begrijpt wel dat we toen onze biezen gepakt hebben.
Rob Holewijn

Berichtdoor 250petrolgrun » 29 sep 2007, 20:30

@Rob,

Dit wordt vast watersnoodramp 2007!

@iedereen,

Govert was zo in ban van de oude automobiel, dat hij langs de vangrail van de A28 stond met zijn Nieuwe NIKON Spiegelreflex. Om dan ook alles op de plaat te zetten wat op weg was naar assen. Govert die Camera is aan jou wel besteed een goede investering jij maakt prachtige foto's!

groet, Arno

250petrolgrun

Berichtdoor benzfreakfrans » 29 sep 2007, 20:44

waar we dit aan te danken hebben jan,ik zou het niet weten
benzfreakfrans

Berichtdoor benzfreakfrans » 29 sep 2007, 20:48

ja jan we kunnen er ook niets aan doen dat het zo regent

benzfreakfrans

Berichtdoor benzfreakfrans » 29 sep 2007, 20:55

en zo nat was het er

benzfreakfrans

Berichtdoor aernout » 29 sep 2007, 21:37

@ rob

Bedankt voor je bakkie! leuk je een keer gezien te hebben!

@ Arno

Wij hebben elkaar gezien, al weet je het niet, Toon herken ik! :D die moet je toch een keer zelfstandig leren plassen, en je dochter hem niet uit laten lachen vanaf de deuropening! hihihihihi

zo zie je maar, de mannen van de Fiat 600 club zijn undercover aanwezig terwijl er een groot aantal W123 mensen (mede ik) een hostile take-over bij de /8 aan het plegen zijn.

en dan nog wat: op een fehac evenement kom je als je een club/vereniging bent die dan ook nog is aangesloten bij de fehac!
daarvoor betaal je een bijdrage per lid van je club, meeliften lijkt me niet zo goed / nobel plan....

groetsels,

Aernout
aernout

Volgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto