Hier zal ik ook even mijn verhaal uit den doeke doen!
Aller eerst met mijn zoon Toon 6 en Dochter Elise 4 vroeg uit de veren 5:30 uur om het hele spul op tijd in de wagen te krijgen, om vervolgens Govert op de A12 bij tankstation Shell Bijlefeld ter hoogte van de Meern te ontmoeten!
Voor Piet de Poetser alias Baron van Serion was het te vroeg! ( Die moest weer zijn slokdarm poetsen met bier, de avond er voor!)
Na een vriendelijke goedemorgen en een hand zijn we onze weg vervolgd naar tankstion ???? na afrit 29 op de A28 om aldaar met Steenwiekermoat en Markparket kennis te maken.
Nu in kolonne naar het roemruchte TT Circuit Assen!
De ruitenwissers deden hun werk met overuren en konden Govert in zijn 200D bijna niet bij houden, wat rijd die jongen toch hard met een 200D!
Aangekomen op Circuit gelijk naar Rob Holewijn waar we hartelijk en zeer gastvrij werden ontvangen met koffie, cake, stroopwafels en koek. In een prachtige tent van 4 bij 8 meter voorzien van tafels en stoelen. dankzij Rob Holewijn en de /8 club stonden en zaten we droog! Heerlijk om weer eens wat nieuwe gezichten te zien die toch al lang van de W123club.nl lid zijn maar waar ons pad nog nooit gekruist had.
Ondanks dat we zwemvesten nodig hadden heb ik het zeer naar mijn zin gehad!
Ik ben door de 2 Citrofielen van onze W123club namelijk Ad van Wassenaar ( Benedendijker) en Henk Weijdema ( Steenwiekermoat ) bij mijn lurven gepakt en de Citroën stand binnen gesleept. Ze hebben me daar aan mijn lot overgelaten tussen allemaal Citrofielen. Ik werd PARANOIA en kotste de hele laadbak van een Eendbestel vol die door het maagzuur direct begon met roesten!
Na dat Henk Weijdema (Steenwiekermoat) me had gered die het niet aan kon zien hoe gek ik werd heeft Govert de foto gemaakt bijde ANWB eend! Die Ad van Wassenaar ( Benedendijker ) was in geen velden of wegen te vinden om mij dan dan ook maar enigzins bij te staan!
Is ook niet zo verwonderlijk hij was namelijk met zijn Citroën Atractie Bon Vivant!!!!!!! Dus ik heb hem ontboden om bij Rob Holewijn in de tent te komen. Op het matje dus!!! We hebben hem allemaal de rug toegekeerd en hem doorverwezen naar de Citroën tent. Hoe durf je als acteif forumlid van de W123club.nl met een Eend op de proppen te komen!!!!!
Mannen het was een heerlijke dag gelachen en genoten, de hemel huilde maar het kon de pret niet drukken!
Op de foto Steenwiekermoat die mij achtervolgde na al die hatelijke Citroën opmerkingen hier op het forum.
Groet, Arno