[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
achterruit verwarming : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 13:12

achterruit verwarming

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

achterruit verwarming

Berichtdoor Dennis » 01 okt 2007, 22:19

Waar vind ik die aansluitstekkertjes van de achterruit verwarming.
De helft van het raam (de passagiers kant) werkt uitstekend echter de andere helft blijft gewoon beslagen.

Dennis
Dennis

Re:achterruit verwarming

Berichtdoor Bogent » 01 okt 2007, 23:21

Bij mij zitten ze aan de zijkant van de ruit ongeveer in het midden achter de bekleding.
Bogent

Berichtdoor Dennis » 03 okt 2007, 09:03

Heb weinig zin om ietste slopen wat ik straks niet meer strak in elkaar krijg. Die panelen achter hoe gaan die los. Met brute kracht trekken en rukken.....of is er nog een vrouwvriendelijkere manier?

Is het trouwens niet een beetje apart dat precies de helft van het raam niet werkt?

Den
Dennis

Berichtdoor Citrobenz » 03 okt 2007, 09:37

Hallo Dennis,

Het is inderdaad appart dat de helft werkt.
Maar wat voor achterruit verwarming heb je er in zitten?
Ik meen hier op de site gelezen te hebben dat er ook auto's zijn met zogeheten onzichtbare achterruit verwarming, hier lopen de draden volgens mij vertikaal in plaats van horizontaal als ik het goed heb.
Zou je even moeten zoeken.

succes
Henk
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Bogent » 03 okt 2007, 16:10

Dennis de panelen op de C stijl kan je losmaken door het rubber van de rand los te trekken dan het paneel voorzichtig iets naar binnen drukken (denk om de lipjes) en dan moet hij er uit gehaakt kunnen worden naar voren of naar boven. Ik ga er inderdaad van uit dat hij de z.g. onzichtbare achterruit verwarming heeft anders kan niet de helft uitvalllen ik heb zelf ook wat defecte banen in de verwarming.
Bogent

Berichtdoor Dennis » 03 okt 2007, 17:39

Ik heb inderdaad de onzichtbare achteruitverwarming. Trouwens over welk rubber hebben wij het dan. Bij sluit het paneel strak aan om de deurafwerking welke in groene stof is afgewerkt en aan de andere zijde sluit hij aan op het raam.
Dennis

Berichtdoor Bogent » 03 okt 2007, 19:10

Ik bedoel dat profiel dat op de rand van de carroserie geschoven zit in de opening van het portier.
Bogent

Keer terug naar Techniek