Beste Leden van de w123club.nl
Ons zeer gewaardeerd lid Peter Penning ook wel de Baron van Serion genoemd, heeft vandaag blijk gegeven van zijn organisatorische talent!
In Winkelcentrum Leyenburg heeft hij diverse poets demo's en uitleg gegeven. Waarvoor mijn hulde dat hij dit op zeer profesioneele wijze heeft toegepast.
De harde kern van de W123club was natuurlijk weer aanwezig! En zo als altijd als wij elkaar ontmoeten is het gezelligheid troef. Pierre is helemaal uit Echt limburg gekomen, Paul en Linda ( ook wel POEDI genaamd) Natuurlijk uit Groningen, Wiebren uit Frielsland en Meester Sigarenroker D!rk uit het verre Oosten ( nee niet de Chinees hahaha)
Na dat iedereen mij heeft gefeliciteerd. Krijg ik van D!rk een pracht sigaar en een foto van mijn 250, gemaakt tijdens de midzomernachtrit op het Buitenhof in de Hofstad!
Nu tijd om naar de bakker te gaan om de beloofde saucijzenbroodjes op te halen en uit te delen, ze waren groot en lekker. Niet waar Hans?
Hierna volgt foto verslag van de dag met toelichting.
Ik heb genoten en voor de leden die er niet waren jullie gaan genieten van de foto's
Met vriendelijke groet,
Arno.