[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
startmotor : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 09:39

startmotor

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

startmotor

Berichtdoor Ricardo » 29 sep 2007, 22:49

Hallo ik ben Ricardo net bij de club aangemeld.Ik heb vorige week een 230CE aangeschaft.
De merc start nu helemaal niet meer als je de sleutel omdraaid helemaal niks,nu had ik in het forum gelezen over het tikken op de startmotor maar dat helpt ook niet.
Ik denk dus dat het een revisie word.En kan mischien iemand tips geven over een gasinstalatie voor dit type 4 cil?Ik rij nu nog op benzine maar denk erover om over te gaan op gas.BVD en groetjes.

Ricardo

Re:startmotor

Berichtdoor Citrobenz » 29 sep 2007, 23:11

Hallo Ricardo,

Het hoeft natuurlijk niet in je startmotor te zitten als je helemaal niks hoort. Krijg je wel spanning op je startmotor?

succes
Henk
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Ricardo » 30 sep 2007, 09:28

Denk het wel want alles werkt voor de rest lichten enz.Maar ja zal voor de zekerheid ff checken.De startmotor raasde soms ook met starten dus het zat er wel aan te komen.Bedankt voor de info in ieder geval.Gr.
Ricardo

Berichtdoor Ricardo » 06 okt 2007, 19:31

Heb de startmotor laten reviseren en is nu weer helemaal ok.
Het reviseren koste maar 55 euro.en was de volgende dag klaar gespoten en wel.
Voor de friese W123 rijders is dit een zeer goed adres voor startmotoren en dynamo revisie.
Tichelaar revisie in Winsum. www.startmotoren.nl
Ricardo

Keer terug naar Techniek