Wat ik me afvraag? Om de hoeveel tijd maken jullie je wagen schoon?
Ik doe het zo gemiddeld om de 3 weken. Dan heb ik het over het stofzuigen van het interieur en binnenin alle stof afdoen en eventuele vuile plekken schoonmaken met een zeemvel. Ik reinig ook steeds de stukjes carosserie tussen het interieur en exterieur (dus aan de deuren). Nadien was ik de wagen en droog hem een beetje af.
Dit alles duurt zo'n 3 uur en ik ga proberen om er wat vanaf te kicken want das wel veel tijd
Ik gebruik hem dagelijks en als het me tegenzit is hij de volgende dag alweer helemaal vuil door de regen want ik woon in een straat met een onverhard wegdek die bij regen een modderpoel wordt
De reden waarom ik het zo vaak en graag doe is omdat de auto er als hij zeer proper is met alle croom heel erg goed uitziet en opvalt, het verschil tussen vuil en schoon is zoveel groter dan bij een nieuwe wagen zonder croom.
Iedereen lacht me uit dat ik zoveel tijd spendeer aan het schoonmaken van die oude bak maar ik ben ervan overtuigd dat er hier mensen zijn die nog veel erger zijn dan mij. Vandaar de vraag...
Nathan vanuit het land met weinig W123's
<br><br>Post edited by: Gerespecteerd, at: 2007/10/07 23:34