[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Opmerkingen op mijn 200D : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 14:54

Opmerkingen op mijn 200D

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Opmerkingen op mijn 200D

Berichtdoor abszonderstress » 11 okt 2007, 23:21

Ik ben de trotse eigenaar van een 200D,heb m nie zo lang geleden gekocht.

Hele fijne auto om mee te rijden,heb wel een paar kleine opmerkingen:

-Als je linksachter op de achterbank zit moet je laarzen aan,hartstikke nat maar kan geen gaatje in de bodem vinden.
-In de rechtcompartiment vd kofferbak een plasje water.
-Gloeilampje brandt niet,(ik start m niet totdat ik 'trak' hoor)
-Koplampverstelling werkt volgens mij niet,althans er gaat niks omhoog of omlaag
-Cv werkt ook niet altijd helemaal joofol,openen gaat goed,sluiten wil wel eens een deur niet meedoen.

Het gaat hier om kleine probleempjes maar toch,ik wil niks op de auto aan te merken hebben.
abszonderstress

Re:Opmerkingen op mijn 200D

Berichtdoor Wiebren240D » 11 okt 2007, 23:31

Hallo daar

dat je auto nat is van binnen en ook nog eens achterin zie eerst je raam rubbers maar eens na of zit er een schuif dak in je auto in dat geval even de afvoeren schoon maaken maar dat zie je wel aan je hemeltje maar water is een heel raar ding zoek het maar.

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor abszonderstress » 12 okt 2007, 00:24

haha dankje wiebren,zoeken naar t lek!!

heb deze week weinig tijd hoop er volgende week mee te beginnen,trouwens ik hoorde dat jij heel goed was in kleppen stellen..
waneer mag ik je een keer charteren:D
abszonderstress

Berichtdoor Chevalric » 12 okt 2007, 10:32

Hoi Ab,

Ook ik heb sinds kort een W123 een 300D uit 82 en ook ik heb plasjes in de kofferbak. Het is een veel voorkomend probleem.

In dit topic: http://w123club.nl/index.php?option=com ... 0&catid=14

vind je meer informatie.
Het schijnt vaak via een gaatje in de flens van het achterraam te komen doordat je raamrubber aan het verweren is geraakt.

Nieuwe rubbers kun je aanschaffen bij Marcel Kappen en kosten ronde 40 euro ex btw. (http://www.mercedes-classic-parts.com/)

succes
Chevalric

Berichtdoor Wiebren240D » 12 okt 2007, 19:51

Hallo AB

ja wanneer krijg je mij te zien zo het nu staat ergens midden november in Pijnacker bij Arie en Els.

het is daar altijd gezellig hoor maar het er heen rijden ligt niet om de hoek als er nu een stuk of wat komen dan is het de mooeite waard de diesel word er ook niet goed kooper op

groeten van Wiebren ut Snits tel 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Kers » 12 okt 2007, 22:35

Hallo Ab,

Ook ik had een voetenbadje linksacher. Bij mij kwam het via de scharnierbak van de motorkap binnen.

Hier staat er een heleboel over vermeld;

http://w123club.nl/index.php?option=com ... d=15#15559

Lastig karweitje!
Kers

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto