[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
uitlaat origineel of niet. : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 17:01

uitlaat origineel of niet.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

uitlaat origineel of niet.

Berichtdoor berg144 » 15 okt 2007, 19:07

Heb ik weer !
Pas een 230CE (rijdt als een vorst) gekocht breekt het laatste deel van mijn achterste demper.
Wat is nu het beste een demper kopen bij chris slager of ee originele bij bijv. de Mercedes dealer.
Heeft iemand een indicatie wat de prijs betreft?

Walter
berg144

Re:uitlaat origineel of niet.

Berichtdoor 250petrolgrun » 15 okt 2007, 19:44

Beste Berg,

Qua prijs scheelt het niet veel. Koop maar origineel ik ben met imitatie druk geweest moest er 4x onderuit voordat het paste en eindelijk dicht was! We hebben de naden maar dicht gelast om dat de klemmen de gaten niet dicht konden krijgen!!

zie dit topic http://w123club.nl/index.php?option=com ... tid=3#5978

En origineel past altijd!

Groet, Arno<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2007/10/15 19:47
250petrolgrun

Berichtdoor marty » 15 okt 2007, 22:37

Hoi Walter,

Ik heb laatst een middendemper van mijn diesel vervangen door een imitatie. Paste perfect, en koste met mijn korting bij centuri ( levert oa aan kwik fit ) 56 euro. Vind ik een mooi prijsie.
Als je wilt kan ik wel voor je vragen wat een eind demper voor jou wagen moet kosten.

Gr.
Marty
marty

Berichtdoor Wiebren240D » 15 okt 2007, 22:59

Hallo Allemaal

eerlijk waar orgineel is het beste denk daar maar om en het idee dat het veel duurder is valt ook wel mee is tientjes werk.

maar ik zoek gewoon op internet wat er op verschillende sytes te koop word aangeboden zit vaak leuke handel tussen voor weinig leg het maar aan de kant je moet het een keer gebruiken ik heb een hele ja hele het midden stuk en de einddemper voor minder dan 75 euro nu nog een het eerste stuk komt vanzelf langs let maar op

maar veel suc6 met het er onder zetten want dan is een auto brug wel gemakkelijk

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor berg144 » 17 okt 2007, 18:52

Toch nog een gedoe (230CE) om er een te vinden:

Kwik-fit €189 incl montage.
Gamesa €97 bocal en pas leverbaar eind oktober
Remo zoetermeer €157
Uiteindelijk in Delft €105,50 merk romax
En ja hoor in Duitsland €59,- + €21 verzend kosten

Morgen auto ophalen na een behandeling tectyl op wax basis (dus niet de zwarte bitume) onderkant en binnenkant.
Maandag gebracht en donderdag klaar.

Walter
berg144

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto