[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
It's a beautyful day! : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 18:51

It's a beautyful day!

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

It's a beautyful day!

Berichtdoor Markparket » 14 okt 2007, 18:33

Wat was het weer lekker vandaag!

Iedereen er weer lekker op uit geweest met de Benz?

Het zag vandaag blauw (en niet alleen van de rook) van de oldtimers in ons prachtige drenthe!

Helaas slechts 1 W123 tegengekomen in Diever, een blauwe T.

Het was weer genieten van het zonnetje met het dak lekker open!

Hopen dat we volgende week in Emmen ook van dat prachtige weer hebben!

Bijgaand een plaatje van de auto in Diever...

Groet,

Mark

Markparket

Re:It's a beautyful day!

Berichtdoor 250petrolgrun » 15 okt 2007, 09:01

Wat een mooi plaatje Mark? en uhh een offerte graag voor Zebrano in de fofferbak?

Tot volgende week.

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Toontje » 15 okt 2007, 12:43

hoi hoi
Jaaaaaaaaaaaa vandaag ook lekker weer we gaan zo maar even naar zeeland tot morgen groetjes toontje
groep rotterdam

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 15 okt 2007, 19:20

He Arno!

Zebrano kofferbakbreed of alleen de kofferbakmat?

En ook gelijk maar een offerte maken voor de bodem van de passagiersruimte?

Doen we nog een DVD player met open haard DVD erbij en dan gaan we Jeremy Clarkson helemaal gek maken, hahaha!!!! (hij heeft ooit een S-klasse verkracht: cement gestort, kachel erin, etc, en dat ding reed niet echt lekker meer!)

Groet,

Mark
Markparket

Berichtdoor Hans230CE » 15 okt 2007, 20:19

Clarckson gek maken Mark, dakannie

Gisteren is hij voor Top Gear de Noordzee overgevaren, samen met zijn partners in crime, in een Toyota Pickup met buitenboordmotor, heb je dat niet gezien??? Fantastische tv wederom.

En wat hebben die lui eigenlijk nog niet verkracht?????
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Jeroen » 15 okt 2007, 21:18

Ik kijk niet veel televisie, maar zondagavond 21.00 BBC2 is voor mij standaard. Fantastisch programma! Hoewel mijn vrouw niets bijzonders met auto's heeft kijkt ze altijd met me naar Topgear. Niet helemaal zeker of ze nou heel TopGear geweldig vindt of dat ze alleen maar kijkt ivm Richard Hammond. Schijnt voor vrouwen een bijzondere aantrekkingskracht te hebben. Ik zie het niet. Ik bedoel, wie wil nou iemand kennen die met +300 km is gechrashed?!

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee

Berichtdoor Markparket » 15 okt 2007, 21:22

Helaas Hans,

Ik heb het helaas niet gezien!
Ik kan me nog herinneren dat hij ook zo'n Toyota Pick-Up wilde slopen.....durf het hier haast niet te zeggen, maar dat lukte hem dus niet.....

Inderdaad: geweldige TV!!!

Mark
Markparket

Berichtdoor Markparket » 15 okt 2007, 21:23

Jeroen,

Houd ze misschien van hamsters????<br><br>Post edited by: Markparket, at: 2007/10/15 21:24
Markparket

Berichtdoor Hans230CE » 16 okt 2007, 09:50

Normaal is er de herhaling op dinsdag of woensdag, BBC - 2 20.00u, maar met de snooker is het deze week ook op zondag niet, dus kijk eens volgende week en dan ben je weer up to date als het volgende week zondag verder gaat.

Captain Slow is deze avond wel op BBc2 met een programma over wijn, dat altijd ligt auto getont is<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2007/10/16 09:52
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Keer terug naar Van alles en nog wat....