MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 17:44

centrale vergrendeling

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

centrale vergrendeling

Berichtdoor Harold » 21 maart 2006, 19:58

Hallo,

Ik heb een paar van de rubberen cupjes van de centrale vergrendeling unit in de achterdeur lek. Nu ben ik bij de Mercedes dealer geweest maar daar verkopen ze alleen de complete units, terwijl de losse cupjes vrij eenvoudig te vervangen zijn. Weet iemand waar ze los te verkrijgen zijn? Ze zijn van het merk VDO

alvast bedankt
Harold
Harold

Antwoord:centrale vergrendeling

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 22 maart 2006, 00:54

die dingen zijn te krijgen of te betstellen bij de bosch dealer in de buurt, ik weet het bestelnummer niet meer ik zal even voor je kijken, voor 2 of 3 euro had ik alle rubbers vervangen en het systeem weer sluitend helaas is het nu op een andere plek gaan lekken :( :sick: :angry: ik hoop dat ik het nummer kan vinden.

groeten

Adriaan

ik kan het niet meer terug vinden ik weet zekerdat iemand op de club het bestelnummer heeft, daar heb ik het ook vandaan

succes,

Adriaan<br><br>Bericht gewijzigd door: adriaanvogelzang, op: 2006/03/22 00:03
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Harold » 22 maart 2006, 21:04

Bedankt Adriaan.
Mocht iemand anders het bestelnummer hebben laat het dan even weten.
alvast bedankt
Harold
Harold

Berichtdoor Ron » 22 maart 2006, 23:19

Het Bosch artikelnummer is: 3340522025, de dopjes kosten €1,50 per stuk en hebben de omschrijving: kap

Regio Eindhoven: AEP, hastelweg 272 040-2524262

Groet,

Ron
Ron

Berichtdoor Harold » 23 maart 2006, 21:20

Bedankt Ron
Ik ga ze bestellen, het scheelt nogal in prijs bij een complete unit. Moet met tectyleren toch de deurbekleding eraf hebben kan ik ze allemaal vernieuwen want er zijn er wel meer slecht.
groeten
Harold
Harold

Berichtdoor Harold » 04 apr 2006, 19:05

Hallo,
Het nummer van de vacuum kapjes blijkt niet te kloppen.
Ik heb gebeld met de firma en volgens hun is het een nummer van een stukje koppelslang van het vacuum systeem.
Mocht iemand weten hoe aan deze kapjes te komen is laat het dan even weten
alvast bedankt
Harold
Harold

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 04 apr 2006, 22:50

weet je zeker dat je bij een bosch dealer bent geweest? ik geloof dat ze in het systeem staan als iets van "stekkerrubbertjes" ik kon ze gewoon bestellen bij Leoparts. Het is wel even een gefriemel om ze er goed omheen te krijgen

Groeten,

Adriaan
AdriaanVogelzang

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto