Beste W123 liefhebbers,
Even voorstellen,Ik ben wim matsinger en woon in lexmond, na met mijn broer een 280E te hebben aangeschaft in mei 2007 is het virus genesteld......
(wat een wagen die 280E.!) Nu word het tijd de spanjaard (Toledo TDI) op te ruimen. Dus 2 maanden geleden een 300D gekocht bij topklassiekers (hier kwam de 280 ook vandaan)ik rijd 35000 km per jaar dus ik ben benieuwd hoe de Benz het gaat houden. De 300D is in basis een goede auto, maar zit wel plaat werk aan en onderhoud, maar ik heb ook bewust een goedkopere klasse gekocht zodat ik de auto geheel naar mijn zin kan maken.
Ik heb ook geen haast want in het voorjaar wil ik haar pas af hebben.
Deze week gaat de auto naar de garage voor een nieuwe koppeling en wordt de auto keuringsklaar gemaakt. daarna op kenteken zetten in december en dan het plaatwerk aanpakken, wielkasten uitslijpen, deukjes er uit laten halen een laten spuiten. mijn moto is als je iets doet moet je het goed direct goed doen !!
Mijn stoelen zijn wel wat doorgezakt dus als iemand nog een goed bedrijf in de omgeving van utrecht hoor ik het graag... of tips om het zelf te doen..
ik spreek jullie wel op de forums<br><br>Post edited by: matsinger36, at: 2007/10/21 22:10