Nou dat onderzoekje heb ik dus uitgevoerd, aan de linkerkant eerst maar even.
IK heb vloeibare tectiel achter de plastic binnenhoezen, die tussen binnen en buitenscherm zitten gegoten, om te kijken of dit spul zich ergens aan de kop van de langsbalk naar binnen een weg zoekt.
Maar de tectiel loopt alleen weg tussen het voorscherm en de a stijl, volgens mij hoort het daar ook weg te lopen, (regenwater normaliter!)
Er zit nl. tussen het buitenscherm en de a stijl een soort ovale opening, helemaal aan de voet (laagste punt) van de a stijl.
Ik heb gekeken of er uit de rubbers van de langsbalk ook ergens de tectiel uitliep, maar in het geheel niet, ook na dat ik de auto aan de voorkant een beetje opgekrikt had, en een nachtje laten staan.
Dus ik weet nog steeds niet waar het water (regenwater) in de langsbalk komt.
Weet iemand misschien, of er een open verbinding is tussen die langsbalk en bv. een dwars balk ergens in de buurt van de achterbank,
Daar loot in elk geval een dwarsbalkje waar onderandere het differentieel aan hangt.
Als hij dus water schept in een of ander dwars balkje, en er is een open verbinding met de langsbalk(balken) dan zou dat een aanknoping zijn voor mij.
groet, henk lith. (die wel nattigheid voelt, maar niet weet waar het vandaan komt
(( )