Ik als nieuw lid zal me even voorstellen.
Ik ben Jasper en ik ben van bj 1987 dus op dit moment 20 jaar oud.
Ik volg de opleiding elektronica in Arnhem op de HAN.
Ik ben sinds een aantal dagen de trotse eigenaar van een 230CE uit 1982 in de kleur thistle green metallic.
Waarschijnlijk hebben een aantal van jullie deze auto wel zien staan op marktplaats.
De klok staat op 216000 km maar wat de motor heeft gelopen is niet bekend. De wagen staat nog zeer netjes in de lak en heeft aan de buitenkant nagenoeg geen zichtbare roest.
Ik weet niet hoe de staat van de onderkant is maar daar wordt binnenkort naar gekeken.
Een ding is jammer en dat is de centrale deurvergrendeling die ze hebben omgebouwd naar een systeem met een afstandsbediening.
Als het zal werken dan is het prachtig maar dat doet het dus niet helemaal. Ik heb even een blik geworpen in de kofferbak bij de brandstofklep. Ze hebben hier het originele systeem weghehaald en de vacuumslangen afgedopt. In de plaats hiervoor zit er een gammel elektronisch systeem. Niet zo mooi dus. En ik ben bang dat ze dit ook hebben gedaan bij de portieren. Daarnaast werken de hoogte verstelling van de koplampen ook niet. Dus het vacuum systeem ligt waarschijnlijk compleet plat.
Opties:
410 - electric sliding roof
420 - automatic transmission, floor shift
466 - central locking system
502 - outside rear view mirror, on the right
512 - radio Becker Europa cassette (niet aanwezig)
591 - wat dat mag zijn?
Todo-list:
Alle vloeistoffen en filters vervangen
Centrale deurvergrendeling origineel maken
Bestuurdersstoel opvullen
Dashbord verlichting maken
Stuurspeling bijstellen
Gaspendaal versoepelen
Ik hoop van dit forum veel te leren en andere te helpen.
Genoeg getypt, hier de fotos:
<br><br>Post edited by: Jasper, at: 2007/10/24 19:01