Het meest eenvoudige is om te beginnen met het systeem na te lopen en te kijken of de beide elementen wel hetzelfde zijn aangesloten. Dit moet voor de werking. Daarna moet je gaan kijken of je wel kontakt maakt op het moment dat dat moet. Sleutel naar voren voor open en sleutel naar achter voor dicht. Dit kan je denk ik allemaal vrij makkelijk doen en hier heb je geen spanning voor nodig.
Wanneer ik jou stukje lees vermoed ik dat je schakelaars net niet genoeg sluiten en daardoor niet willen werken. Wanneer je een hogere spanningsboog hebt zal het net wel voldoende zijn (schakelaar wordt dan dichtgetrokken door de spanningsboog). De capaciteit (Ah) van je accu is misschien net te laag voor het systeem. Om dit op te lossen kan je kijken of het systeem wel werkt met een draaiende motor, reserve sleutel gebruiken. Wanneer het dan wel werkt moet je is gaan kijken of je de contactpunten kan verplaatsen of voorzien van een drup soldeertin. Hierdoor maak je eerder kontakt en werkt het systeem sneller, en waarschijnlijk beter. en anders zou je het kunnen proberen met een zwaardere accu, bijv. 90Ah.
Veel suc6 met het oplossen.
Ps. ben benieuwd want volgende week gaat er bij mij een compleet elektrisch systeem in en dan wel voor 4-deuren, achterklep en tankklep. Dat wordt me een gepuzzel