caravan tent of anders zeg altijd maar zo bij elke leeftijd hoort wel iets ben begonnnen met een tent kindertjes auto te klein.
toen een vouwwagen maar als ik in moest pakken regende het meestal dus hoop werk met drogen.
toen maar een caravan ook nog achter een W123 200D zo snel als de wagen dacht dat er een bergje kwam zakte de snelheid terug en had ik maar een drie bak meer nu liet ik dat ding meestal in saarburg staan en ging vandaar verder.
andere vrouw andere wensen
een grote caravan gekocht op de camping in saarburg en een oud campertje erbij voor de grote vakantie .
werden haar kinderen ook wat ouder kwamen de vliegvakanties en werd er steeds minder naar saarburg gereden dus dat ding opgehaald en ergens als poolse arbeiders woning gezet.
weer andere vrouw met vind alles leuk wensen
en nu vinden we het makkelijk koffer achterin en pension/hotel of wat dan ook maar ik neem wel altijd senseo mee ben noal eens vroeg wakker en dan wil ik koffie koffie koffie en peuken
foto is van die tabbert ophalen ik had toen een busje 2.5 turbo die had er geen moeite mee maar toen ging grijs kenteken eraf en werd mij wat te duur zoop als een ketter ook 1 op 9 was makkelijk te halen en bij een beetje snelheid deed 1 op 7 ook mee dus toen die panda maar gekocht groetjes toontje