[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
cupjes achter knoppen : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 13:23

cupjes achter knoppen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

cupjes achter knoppen

Berichtdoor RenK » 02 maart 2008, 17:59

Sterremannen,

Heb net deze week mijn dashboard en console vervangen, bij uitbouw viel al op dat de zwarte plastic cups achter de knoppen van ventilator en verwarming stuk waren. Nu wil dus mijn nieuwe console niet meer vast komen.
Hoorde dat een clublid hier een oplossing voor had, klopt dat?
Lijmen is niet meer mogelijk want de gehele achterkant van alle cups ligt eruit. Ik zoek dus drie "nieuwe" , wie weet raad ?

Zoek ook nog een rechterkoplamp met ronde reflectoren (die met lamellen achter glas) De grootlicht reflector is vol roest. Alleen klein probleem ik heb er al halogeen in zitten (H4 lamp dus)en dat in een serie 1 van 1979, heb onlangs een nagelnieuwe rechterlamp gekocht maar die blijkt gloeilamp versie te zijn.
Zoek nu dus een Hella met H4 op het glas, de Bosch is nu dus te koop. Ik kan hem helaas niet gebruiken.
Heb je toevallig een hele goede gave H4 wil ik mijn nagelnieuwe Bosch evt ook ruilen.

sleutel ze
Kees
RenK

Re:cupjes achter knoppen

Berichtdoor Leon » 02 maart 2008, 18:12

Uit mijn hoofd had kenny replica's van aluminium gedraaid. Aernout kan je er ook wel aan helpen denk.

Wil je orginele, ebay / MP goed in de gaten houden.

gr

Leon
Leon

Re:cupjes achter knoppen

Berichtdoor Semrick » 02 maart 2008, 19:06

Kees,

Kijk maar eens in dit topic.
http://w123club.nl/component/option,com ... 3/catid,4/
Volgens mij biedt hij ze ook aan op Marktplaats.
Ik zou ze maar bestellen want deze gaan nooit meer stuk en volgens mij zijn ze bij MB niet meer nieuw te koop. En gebruikt zijn al helemaal niet meer te vinden omdat bijna iedereen jouw probleem heeft.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur