Ja dat vind ik ook.. ik heb hem ook al wel eens dingen gegeven, heb er echter nog nooit iets gekocht (altijd te duur of het gaat niet door...).
Maar ik werk 100m ervan af dus ik ga toch vaker even kijken...
Ja die witte bij Campina is eigenlijk heel mooi, maar in de afgelopen 2 jaar zie ik hem toch wat aftakelen... (hoewel ik mijn auto ook wel weer eens mag wassen, ze zouden hetzelfde kunnen denken...).
Ik rijd nog niet met de T hoor, zal van de weeknd de remschijven eens vervangen en evt. de kriksteun en zo eens nakijken.
Motorkapisolatie... ja daar zeg je iets... dat heeft nu alleen mijn 450SE (en hangt natuurlijk los).
Ik heb vroeger wel eens mijn 200D W110 goed proberen te isoleren, maar van die wagen trilde de hele koets, dat hielp dus geen zier!
Deze 200T is trouwens toch al heel stil hoor!Stationair denk je dat ie is afgeslagen.
De 200 M102 schijnt de stilste motor te zijn, gevolgd door de 250 M123. Injectiemotoren maken altijd wat meer lawaai. Wel heeft ie een echt 4 cylindergeluid, maar ja dat had mijn 230E ook.
De motorkap is trouwens nog in prima roestvrije staat! gelukkig maar. het schijnt dat de motorkappen van de T serie eerder roesten. Vreemd? Ja zeker, maar het zal komen doordat de T in De fabriek in Bremen werd gebouwd (de voormalige Borgward fabriek). Daar zullen ze wel net iets anders met de motorkappen zijn omgesprongen...
Misschien waren ze daar in 8/1981 al wel achtergekomen
Groetjes,
Mathieu