[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Cruise control, en dat voor €19.95 : Algemene vragen over jouw auto - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 14:33

Cruise control, en dat voor €19.95

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Antwoord:Cruise control, en dat voor EU 19.95

Berichtdoor 76RXVD » 05 nov 2007, 13:20

Hallo,

Ik denk erover om ook een cruise control aan te schaffen. Zijn jullie nog steeds tevreden over jullie "cruise control"? Nog adviezen die niet in de bovenstaande link staan?

Marcel
76RXVD

Re:Antwoord:Cruise control, en dat voor €19.95

Berichtdoor superW123 » 05 nov 2007, 18:20

als je van simpel houd, is er met de bovenstaande cruise control (lees veredeld handgas) niks mis, zeker voor die prijs.
voor lange afstanden met een constante snelheid voldoet deze prima.
maar als je net als ik regelmatig van snelheid verandert, meer linkerbaan dus, dan adviseer ik de wat duurdere( bij conrad om en nabij de 120 euro),want die is veel beter af te regelen en als je geremd hebt en weer op gang moet komen, regel je dit electronisch en niet met het opspannen van een kabeltje, zoals hierboven.
ik heb de mijne al weer doorverkocht, en denk dat ik een duurdere/betere aan ga schaffen.

in ieder geval succes met jouw beslissing.
superW123

Re:Antwoord:Cruise control, en dat voor €19.95

Berichtdoor 76RXVD » 05 nov 2007, 20:15

Hallo SuperW 123,

Bedankt voor je antwoord. Ik wil zelf ook best 129 euro spenderen, maar ben bang dat het installeren veel ingewikkelder is (of 200 euro gaat kosten). Wat is jouw ervaring?
76RXVD

Re:Cruise control, en dat voor €19.95

Berichtdoor Toontje » 05 nov 2007, 20:21

hoi hoi
zit over het algemeen een goede beschijving bij hoor
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor superW123 » 05 nov 2007, 21:45

precies, over het algemeen zit er een uitgebreide beschrijving bij, waar je meestal wel uitkomt.
superW123

Berichtdoor Bogent » 06 nov 2007, 10:26

Ik heb jaren terug ook zo,n ding gehad maar ben er niet kapot van ik heb nu in m'n coupe een echte gebouwd ook bij conrad vandaan en die werkt subliem die regelt ook bij stijgen en dalen bij.

Trouwens instalatie stelde niets voor was in een uur gebeurd.<br><br>Post edited by: bogent, at: 2007/11/06 09:35
Bogent

Berichtdoor 76RXVD » 06 nov 2007, 18:26

Dat zijn gunstige berichten. Ik denk dat ik ook maar voor een "echte" cruise control zal gaan.

Bogent, welk type was het dat je in een uur geinstalleerd had?

Moet ik een cruise control kopen met magneetjes of heeft mijn 230E een toerentellersignaal waarop ik de cruise control kan aansluiten?

Bedankt voor jullie hulp

Marcel
76RXVD

Berichtdoor Bogent » 06 nov 2007, 21:16

De gene die ik gemonteerd heb is de ZT-50 N met magneetjes die zitten op de tussenas vlak achter de versnellingsbak.
Bogent

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto