Goedenavond,
Naast de 280C die ik van me vader heb gekregen (jaah ben jong )heb ik nu ook een W114 (230-6)auto gekocht om zelf aan te sleutelen heb hem via via op de kop getikt en is de laatste tijd niet geweldig onderhouden maar verder loopt hij nog wel (redelijk) goed. zondag ben ik van plan de carberateur te vervangen wegens dat die klep niet automatisch sluit en opent en hij daardoor niet wil starten/lopen op Benzine maar toen ik de lucht filter eraf had gedraait en me vader de motor liet starten op Benzine (start wel op LPG) terwijl ik aan die klep knooide starte die wel. dus toen maar een carburateur gekocht die ik zondag ga plaatsen en hopelijk dat probleem zal verhelpen. maar wat dus ook een probleem is bij mijn auto is dat het electrische dakje geweldig mooi open en dicht gaat... alleen terwijl die dicht gaat moet hij op het laatst iets omhoog gedrukt worden. dat is dus aan de linkerkant niet het geval en aan de rechterkant wel. verder is hij wel waterdicht.wat kan ik hier aan doen om dit te verhelpen? ook vroeg ik mij af voor het kleppenstellen wat voorn sleutel gebruiken jullie om langs de 2 carburateurs te komen?
veel vragen in 1 keer. ik hoop dat jullie dit voor mij op kunnen lossen!
foto's kan ik toevoegen als nodig is.
Groet Frank Hoek,
ALmelo
06-11-07