[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
schandalige prijs voor een Heckflosse : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 14:54

schandalige prijs voor een Heckflosse

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:schandalige prijs voor een Heckflosse

Berichtdoor henklith » 07 nov 2007, 12:31

Mijn oorspronkelijke verontwaardiging over staat en prijs ging over deze hecklfosse http://link.marktplaats.nl/127074000<br><br>Post edited by: henklith, at: 2007/11/07 11:57
henklith

Berichtdoor Govert » 07 nov 2007, 12:42

De link werkt nu.

Ik begrijp eerlijk gezegd de opwinding over een hoge prijs nooit zo goed. We leven in een vrije markteconomie. De verkoper mag vragen wat hij wil, en als je een product of een auto te duur vindt, dan koop je hem toch niet? Wordt hij toch verkocht voor de vraagprijs, dan is hij dat kennelijk waard, zo werkt de markteconomie.

Iedereen kan, als hij een auto wil kopen, via internet er snel achterkomen wat gangbare prijzen zijn in binnen- en buitenland. Bovendien kan je door keuring en het bekijken van de aandachtspunten vaststellen of het geen kat in de zak is.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor henklith » 07 nov 2007, 12:56

Hoi Govert, Ik zou me inderdaad over veel dingen minder moeten opwinden, helemaal juist.
Maar aan de andere kant vind ik het rot om aan te zien hoe sommige mensen bewust de zaak lopen te neppen, (ik druk me even voorzichtig uit)
De markt corrigeerd dat meestal ook wel weer, maar toch kan je als individu behoorlijk op je gezicht gaan.
Een goeie Heckflosse zonder onherstelbaar beschadigde voorbumper deel kan je al vinden voor rond de 5 a 6 duizend, je moet gewoon niet te gretig zijn, en er de tijd voor nemen!
Dus,,, in Epe zien ze mij niet :o))
Groet, Henk<br><br>Post edited by: henklith, at: 2007/11/07 11:59
henklith

Berichtdoor wwwW123 » 07 nov 2007, 15:18

ik denk dat 80% van wat te koop is, eigenlijk iets overvraagd is. mijn ervaring is, dat er altijd meer minpunten zijn als beschreven en dat je ook altijd meer tegenkomt (soms weet de verkoper dit niet eens, of heeft hij er niet veel verstand van).
iets anders; die heckflosse in die uitvoering vind ik niet zo'n heel bijzondere auto. staatslieden reden in een ander model, de Mercedes 600 :-)!
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Berichtdoor henklith » 07 nov 2007, 16:03

Ai Hanco waarom moet jij dit nu weer verraden :o((
Die 600 Pullmann is bijna het zelfde, alleen iets groter, en zwaarder en 8 cylinders, en ook wat duurder.
Mercedes had zelf altijd een hele filosofie bij hun verschillende modellen, over voor welke klasse de auto bedoeld was :o)
De 200 was voor de gewone opgewerkte man!, (W110) de w111, dus de wat langere en die met staande koplampen was voor de chef, abteilungsleiter.
Und dann gab es nog der w112! die was voor Herr director, nog iets meer chroom, bijna overdone.
Daar boven zat inderdaad de pullmann echt om staatslieden te vervoeren.
Ze hebben daar wel indruk mee gemaakt over de hele wereld, hun naam als absolute topklasse is volgens mij daarmee onuitwisbaar geworden.
groet, henk lith (abteilungsleiter in ruhe)<br><br>Post edited by: henklith, at: 2007/11/07 15:04
henklith

Berichtdoor wwwW123 » 07 nov 2007, 16:58

hoezo abteilungsleiter? was je werkzaam bij Mercedes nederland? :-)
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Berichtdoor henklith » 07 nov 2007, 17:02

Nee, ik was gewoon angestelter (niet verwarren met aansteller) bij Siemens in die Niederlande.
Groet, Henk Lith.
henklith

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto