[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
gek op je W123: juiste muziek! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 14:36

gek op je W123: juiste muziek!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

gek op je W123: juiste muziek!

Berichtdoor Topasbrauner » 07 nov 2007, 16:13

Jongens, het gevoel dat me bekruipt als ik dit nummer opzet in de topasbraune, is een grenzeloze verliefdheid op mijn auto. Ongeacht de soms hoge kosten om hem met 923.000 km goed rijdend te houden en ongeacht het feit dat ik hem bijna verkocht had, is onze band heel sterk.
Zeker het beeld dat mijn vriendin er zo lief en passievol in rijdt doet me enorm van de wagen genieten. Zo ontspannen en toch daadkrachtig als ze die trekstarter uittrekt en er rustig in wegrijdt, zoon Stan achterin, een bescheiden rookpluimpje en heerlijke geur van MBdiesel in de straat achterlaat, etc etc.
Tja, als ik er dan weer es in rij denk ik hoe kom je na 30 jaar en dik 9 ton eigenlijk bij ons terecht en hoe hard werk je dagelijks nog om alles te doen wat wij willen, weer of geen weer. Ik vergeef hem dan op zo'n moment alles, van kapot gelopen motortje, lagerschade in de bak, stukke steekassen, tot het eindeloze laswerk, elektra, enz.
Helemaal als ik dan tijdens een ritje dit nummer opzet, ben ik er heilig van overtuigd dat ik alles voor hem doe! En dat is een heerlijk gevoel met je W123!

En nu maar luisteren:

Groet en geniet van je 123, Job
Topasbrauner

Re:gek op je W123: juiste muziek!

Berichtdoor henklith » 07 nov 2007, 16:43

Elk dieseltje zingt zoals ie gebekt is Job,
Groet, Henk Lith.
NB: ontroerende ballade!<br><br>Post edited by: henklith, at: 2007/11/07 15:43
henklith

Berichtdoor Henk1959 » 07 nov 2007, 16:59

Prachtige woorden Job

Ik heb mijn witte coupe nog geen 4 maanden, maar als ik er in rij, dan zou je er bijna lyrisch van worden, zo mooi.
Dertig jaar lang heeft ie rondgereden, altijd die trotse ster voorop.
Het heeft gewoon iets.....

groetnis fan Henk
Henk1959

Berichtdoor Toontje » 07 nov 2007, 19:22

hoi hoi
heb even geluisterd maar vind dat ze maar veel over lopen zingen maar oke das een ieder zijn smaak ik heb meestal de radio op saairadio maar ook wel eens een cdtje
me bv
zager &evans -In the year 2525
roy orbison
Alice cooper -Hello hooray
ELO -Hold on tight
george baker -little green bag -my dear ann
Hank The Knife and the jets -Guitar king
Michel delpeche -Pour un flirt avec toi
Norman greenbaum -Spirit in the sky
The archies -sugar sugar
sam the sam &the faraohs -little red riding hood -wooly bully
hot buter -popcorn
slade -come on feel the noise
sweet -block buster
the wlkers - oh lonesome me
trini lopez -la bamba
dat vind ik wel lekker klinken zo in de Benz als ik aleen ben en ja ik bengeen 20 meer is meer muziek uit mijn jongere jaren zeg maar hahahahahahahha
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Wiebren240D » 07 nov 2007, 19:48

Hallo Job

ja deze muziek spreekt mij ook wel aan tenminste als je ergens gezellig zit bijvoorbeeld op een sleutel wekend is dit hele mooie muziek bij het kampvuur.

maar Toontje is mijn smaak ook dat soort muziek draai ik ok in mijn auto maar als ik met de huishuoding op stap ben ja dan hebben we wel eens heibel die wil dit en die wil dat hooren.

maar daar ben ik blij om hooreen ieder zijn Smaak vind ik

de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Janbenz » 07 nov 2007, 21:27

Laatst reed ik heerlijk met een ontspannen gangetje over de snelweg richting Zwolle, Meppel. De motor snorde rustig. Uit de luidsprekers klonk de zuivere stem van Barbra Streisand. Ik had het gevoel of ik de hele wereld aankon. Iedereen had haast en snelde langs mij heen. Niets kon mij deren. Ik voelde mij op dat moment heel gelukkig en uitverkoren.

Toen ik weer thuis was voelde ik mij heerlijk ontspannen.

Groet,

Janbenz
Janbenz

Berichtdoor klaasyellow » 07 nov 2007, 21:44

reed vanuit almere richting huis, dire straits met telegraph road erin, reed ineens 150, das prachtig, had nix in de gaten.
klaasyellow

Berichtdoor henklith » 07 nov 2007, 22:23

Ha ha,, daar kan geen therpeuter tegen op!
Groet Henk lith, (die blijft verrukt van Bach, Je weet wel van die klassiekers :o))
henklith

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto