Jongens, het gevoel dat me bekruipt als ik dit nummer opzet in de topasbraune, is een grenzeloze verliefdheid op mijn auto. Ongeacht de soms hoge kosten om hem met 923.000 km goed rijdend te houden en ongeacht het feit dat ik hem bijna verkocht had, is onze band heel sterk.
Zeker het beeld dat mijn vriendin er zo lief en passievol in rijdt doet me enorm van de wagen genieten. Zo ontspannen en toch daadkrachtig als ze die trekstarter uittrekt en er rustig in wegrijdt, zoon Stan achterin, een bescheiden rookpluimpje en heerlijke geur van MBdiesel in de straat achterlaat, etc etc.
Tja, als ik er dan weer es in rij denk ik hoe kom je na 30 jaar en dik 9 ton eigenlijk bij ons terecht en hoe hard werk je dagelijks nog om alles te doen wat wij willen, weer of geen weer. Ik vergeef hem dan op zo'n moment alles, van kapot gelopen motortje, lagerschade in de bak, stukke steekassen, tot het eindeloze laswerk, elektra, enz.
Helemaal als ik dan tijdens een ritje dit nummer opzet, ben ik er heilig van overtuigd dat ik alles voor hem doe! En dat is een heerlijk gevoel met je W123!
En nu maar luisteren:
Groet en geniet van je 123, Job