Hoi Nathan,
Ik begrijp dat je hiervan baalt maar als ik zo je verhaal lees dan denk ik dat, zoals Boy in het andere topic ook al schrijft) dat geluid dat de koppeling maakt verder geen kwaad. Het is ooguit irritant maar de auto kan er oud mee worden.
Ik zou als ik jou was alleen de koppelingscylinders (laten) vervangen en gewoon door blijven rijden tot je een andere auto vind die naar je wens is. Je zult koppelingscylinders toch moeten repareren want anders trekt een potentiele koper die kosten toch af van de vraagprijs en betaal je het alsnog zelf.
Ik kan ze beiden bestellen voor totaal 85 euro (maar daar heb jij in Belgie natuurlijk weinig aan). Jammer dt ik net in Gent geweest ben anders had ik ze voor je mee kunnen brengen.
De koppelingscylinders is een bekende kwaal. Ik heb ze nu bij beide auto's die ik heb ook al moeten vervangen dus dat is op zich niet zo vreemd. Ga maar eens na hoe vaak een koppeling per dag wordt ingetrapt en dat maal 25 jaar dus dan is het niet vreemd dat die cylinders er een keer geen zin meer in hebben.
Mogelijk geeft het vervangen van de versnellingsbakolie ook enige verbetering bij het bestrijden van het hinderlijke geluid.
<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2007/11/12 21:58