[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
waar zijn deze draadjes van : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 14:55

waar zijn deze draadjes van

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

waar zijn deze draadjes van

Berichtdoor Joop240d » 16 nov 2007, 11:20

Ik kan in het schema van de vraagbaak de volgende kleurcode niet terug vinden in het schema, dus hopelijk weet 1 van jullie het

Het gaat om zwart/geel en zwart/geel/grijze stip.

Beide draadjes komen uit de kabelboom van uit de motorruimte door het gat aan de rechterkant het interieur binnen.
Joop240d

Re:waar zijn deze draadjes van

Berichtdoor alex240diesel » 16 nov 2007, 13:31

Ondanks je goede omschrijving is het misschien handig een foto te plaatsen. Dan kan ik ff voor je kijken, al zit er wel verschil in de kabelbomen die zijn toegepast.
alex240diesel

Berichtdoor Brijn » 16 nov 2007, 15:54

Weet je zeker dat het zwart/geel/grijs is en niet zw/geel/violet? Een mens zoekt zicht het schompes in een schema, maar de enige kombi die ik kan vinden is dus zwart/geel en zwart/geel/violet en die zou naar je ruitenwissermotor moeten lopen, maar ik kan er net zo goed nog tien niet meteen gevonden hebben in het schema.

Bert
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Joop240d » 16 nov 2007, 17:50

Ja volgens mij is het echt grijs, kan eventueel wit zijn, mischien door de brand wat donkerder geworden. Maar het is niet de ruitenwisser motor, dat gedeelte werk al weer.

Een foto help in dit geval niet echt denk ik. Er komt van beide draadje nog c.a. 2 cm door het schutboard heen, en er zit verder niks meer aan zoals stekkertjes en zo.
Joop240d

Keer terug naar Techniek