door Markparket » 17 nov 2007, 02:09
Dit is weer een geweldige reportage Toon!
En ik kan de lezer verzekeren dat het absoluut aan te bevelen is!
Heden (ehhhhhh...gister) middag was ik in het Rotterdamse voor de zaak, en tja, dan moet je natuurlijk even naar je adoptieveling toe he?
Na de nodige files (dat blijft klote in het westen!) kwam ik bij Toon aan.....
Hij stond mij beneden al op te wachten en mijn parketboerenbak werd ook direct op de gevoelige plaat gelegd! (Zie andere topic met leden gespot...)
Het fabeltje dat zeeuwen zuunig zijn wil ik nogmaals uit de wereld helpen, want eenmaal binnen stond er al lekker koffie klaar. Toen ik de vraag "wil je een koekje erbij" bevestigend beantwoordde, kwam onze Toon met een enorm bord met daarop een complete appeltaart aan!!! En ik moest het allemaal opeten!!
Was heerlijk!
En ondertussen had ik (jaja: primeur!) ook al de heerlijke geuren uit de keuken opgesnoven!!! Mjammie, wat rook dat lekker!!!!
Ik ben zelf ook een beetje een kok, dus hadden we naast auto's ook iets anders om over te praten.
Na de appeltaart kon ik geen pap (!!) meer zeggen, dus heb vriendelijk de erwtensoep afgeslagen....maar een volgende keer sla ik de appeltaart over en gaan we gelijk aan de soep!
Lekker met roggebrood en spek erbij!
Toon, het was gezellig!
Alleen, dat verkeer! Man, ik ging om een uur of 4 bij je weg en was pas om kwart over 7 thuis....zucht...
P.s: ook gelijk even naar zijn nieuwe spatbord gekeken:
Compliment man! en dat met een spuitbus! Echt klasse!
Tot snel!