Joepie na een jaar knoeien uiteindelijk een volledig droog interieur. Helaas enkel dmv plamuur en mastiek maar nu weet ik toch tenminste zeker dat de bodem niet onder mijn stoel uitrot aangezien die nu droog is.
Het laatste gat was overigens aan de binnenkant van de wagen klein maar de roestplek onder het binnenspatbord (die volledig onzichtbaar was onder een laag van dat flexibel spul dat ik niet kan benoemen) was behoorlijk groot en liep tot bovenaan.
Hoe langer je de auto hebt hoe langer het lijstje wordt om een perfecte auto te hebben: nieuw stuurhuis, nieuw druklager versnellingsbak, nieuw stukje onder radiator, nieuwe schuifdakbak, dichtlassen gat naast parkeerrem, dichtlassen gat in kokerbalk linksvoor, dichtlassen gat in spatbord rechtsachter, lassen en bijwerken beide spatbordranden achter onderaan, nieuwe deur rechtsachter of herstellen roestschade, opnieuw spuiten van alle gelaste delen en enkele kleine plaatsen, nieuwe elektrische antenne, goed achterlicht rechtsachter, nieuwe plastiek behuizing bestuurderstoel, nieuwe hoes versnellingspook, nieuwe stof bestuurderstoel, nieuw bakje tussen de voorstoelen en dan vergeet ik nog wel wat.
Gelukkig maar dat ik niet absoluut een perfecte auto wil dus!
Als ik aan de problemen met mijn auto denk probeer ik te denken aan de W123's in Afrika en hoe die nog blijven rijden en dan ben ik toch een beetje opgelucht hoewel ik moet toegeven dat de gebreken me storen. Maar zolang de bewonderende blikken op straat blijven kan ik daar wel mee leven.
Nathan<br><br>Post edited by: Gerespecteerd, at: 2007/11/26 00:18