Op audiëntie bij de Voorzitter van de W123club.nl in de Hofstad!
Beste leden van de W123club.nl,
Het 1e lid is op audiëntie geweest bij de voorzitter. De heer Ad van Wassenaar ( forum naam Benedendijker ) is gisteren ontboden op het Paleis Noordeinde in Den Haag bij de voorzitter van de W123club.nl omdat, hij de ledenvergadering gebruikte om de Citroën Clubveelvuldig te vergelijken met onze club. De voorzitter is hier absoluut niet van gediend dat een Mercedesclub vergeleken wordt met een Citroënclub. Dus zat er niets anders op dan de heer Ad van Wassenaar alias Benedendijker ter verantwoording te roepen op het Paleis Noordeinde om zijn excuses te maken tegen over de voorzitter.
Na een diepe buiging en welgemeende excuses, en met de strekkende woorden van: ik zal het nooit meer doen voorzitter, heb ik mijn hand over het hard gestreken en de heer Ad van Wassenaar nog een kleine Hofstadtour gegeven. Zijn we heerlijk in het Haagsche Regentesse kwartier Indisch gaan eten bij restaurant Bogor in de Chasseestraat, alwaar wij op Haagsche traditie een rijsttafel hebben genoten.
Indonesië en Den Haag hebben een nauwe band en een rijke historie van daar dat er voor Indisch is gekozen. In de buurt waar het restaurant is gevestigd zijn veel oud Indiëgangers neergestreken om zich weer in Nederland te vestigen. Vandaar dat de meeste Indonesische restaurants zich in Den Haag bevinden. Dit restaurant is gewoon in een woonhuis gevestigd wat een aparte sfeer creëert.
Heb voor de heer Ad Van Wassenaar na het diner nog aparte dingen laten zien van den Haag en om wat water bij de wijn te doen wist ik nog een heel aparte Citroën te staan.
Dus leden begaat U een mistap dan moet U op audiëntie komen bij de voorzitter van de W123club.nl
Met vriendelijke groet,
Voorzitter W123club.nl
Arno A. Langendam