door JantjeV8 » 19 nov 2007, 10:25
Mijn visie vanaf deze fotoreportage:
Er is volop spuitwerk verricht, kleur is mooi maar de googglans lijkt er niet helemaal in te zitten.
Kriksteunen zien er niet origineel uit, reparatieplaatwerk ziet er hetzelfde uit als de originele, hier lijkt het helemaal bol te zijn gesmeerd, niet goed.
Interieur ziet er uitgeleefd uit, bekleding langs de B-stijl is zelfs achter versleten.
Matten zijn bijzonder smerig.
Voorbanden hebben verschillende profieldiepte, maar dat kan door de foto komen.
Er zijn verschillende stroomdraden rondom de zekeringkast gefrunnikt, er mist ook iets in de rubber doorvoer waar de vacuumslangen de cabine binnengaan.
Fuseerubbers is waardeloos, als de kogels daardoor al speling hebben ben je flink aan het tobben om die te vervangen, het gaat wel, maar niet eenvoudig.
Trouwens, als je de remmerij aan het vervangen bent, zijn een paar fuseerubbers in 10 minuten ook vervangen, waarom nemen ze dat niet even mee. Een reparatiesetje voor die rubbers kost amper 10 euro.
Ik durf hard op te zeggen dat mijn 240D stukken beter is!!!...<br><br>Post edited by: JantjeV8, at: 2007/11/19 09:26