()
!!
Ook ik heb problemen met de schakeling van mijn automaat van de 300TD bjr 1980 USA model.
Ik zal niets nieuws vertellen dat USA modellen vaker afhankelijk zijn van het vacuumsysteem dan de Europees modellen.
Even dacht ik dat mijn bak slijtage vertoonde, maar gaande weg door vragen en informeren bij deskundige (Govert bv.).
Als ik moet optrekken dan duurt het wel 2 km. lang alvorens ik de tachtig km. bereik.
Hoe dieper ik de gaspedaal indruk hoe meer hij gaat slippen, die is versleten hoor ik diverse deskundige al denken.
Maar nu komt het, al ik de airco uitschakel, dan is er geen sprake van een trage auto maar met de kickdown gaat de auto als de brandweer, allen sckakelt hij dan pas bij heel veel hoge toeren en moet ik mijn gas los laten alvorens hij overschakelt naar de laatste versnelling.
Nu heeft Govert mij al aantal tips en aanwijzigingen gegeven hoe te handelen maar ik wil weten of er nog meer specialisten zijn, die mij daarmee kunnen helpen.
Ik ben nieuwsgierig, of ik naast mij vacuumeter ook ander gereedschap moet gaan gebruiken.
Ad!!
Please note, although no boardcode and smiley buttons are shown, they are still useable Please note, although no boardcode and smiley buttons are shown, they are still useable<br><br>Post edited by: benedendijker, at: 2008/04/06 12:22