De "hoofdmonteur" Donald heeft goed geluisterd naar jullie verhaaltje en nu is de speling op het stuurwiel nagenoeg weg echter denk ik dat hij nu wat te zwaar draait. Natuurlijk kan het ook zijn dat ik weer moet wennen, want ik was dus een redelijk gangbaar stuur met speling gewend. Hij leek zelfs niet maar links te trekken? Ook heb ik zelf gecontroleerd toen hij met zijn voorwielen omhoog stond en ik kon geen zwaardere punten vinden. Morgen even op mijn gemak naar mijn werk en kijken hoe het voelt. Voelt het niet goed dan ga ik gewoon weer terug. Dat advies kreeg ik ook van de garage. Niet goed, gewoon bellen en zolang ik nog niets hoef af te rekenen zijn ze nog coulant.
Hopelijk kan ik morgen dit forum afronden als alles goed is, anders wordt het "Wordt vervolgt" om in striptaal verder te gaan en kan ik me weer concentreren op "mijn" andere forums/problemen. Alvast bedankt voor de informatie en aanbiedingen.
Geweldige club! En nog een fotootje van Mercedes, weten we ook weer waar de naam Mercedes vandaan komt.